ILUSTRACJE: Pejzaż zimowy

:)


 Ilustracją pełną ciepła i przytulności witam Was w ten zimowy, ale niestety bezśnieżny dzień. Zastanawiam się, kiedy doczekamy się białych świąt? Idealnym scenariuszem dla mnie byłaby zimowa sceneria do końca roku, a potem od razu dłuuuga wiosna w jak najlepszym wydaniu.

Skoro jednak zima wygląda bardziej jak jesień, pozostaje mi malowanie pejzaży zimowych. Mam nadzieję, że ten mój akwarelowy pejzaż i Wam się spodoba.

 Życzę Wam dobrego czasu świątecznego. Przytulności, zwolnienia i wytchnienia, spokoju, życzliwości i serdeczności, spokoju i pogody ducha, uważności i wyciszenia, niech ten czas zapisze się jak najpiękniej w Waszych wspomnieniach.
Pięknych Świąt!


do następnego

Ania

14 komentarzy :

  1. Och uwielbiam to Twoje pędzlowanie, rozkosz dla oczu :) :) :) Radosnych blogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, zima przemknęła tylko w swojej białej szacie, na razie mamy błotko i szarość. Uwielbiam zimę ze śniegiem po kolana, w ogóle głosuję za przywróceniem porządnych czerech pór roku! No ale cóż, jest jak jest, pocieszajmy się zimowymi obrazkami. Prześliczna akwarelka, a pejzaż zimowy jak wymarzony :). Radosnych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, gdyby zima była zimą, a wiosna wiosną.. A zwykle mamy pomieszanie z poplątaniem. Dziękuję Ci serdecznie Małogosiu! 🖤

      Usuń
  3. Jak napisała wyżej Agnieszka: ten obrazek do rozkosz dla oczu!! :) Ma w sobie mnóstwo uroku!
    A co do białych świąt.... u nas pada śnieg! Nadal nie mogę w to uwierzyć! Wczoraj zaczęło, dziś jest ciąg dalszy... Za każdym razem gdy spoglądam za okno uśmiecham się ;) ale... zgadzam się z Tobą - później od stycznia najchętniej zaprosiłabym już wiosnę ;)
    Z okazji świątecznych dni posyłam serdeczne życzenia: dużo spokoju, zdrowia, radości, inspiracji, czasu na pasje... :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Justynko 🖤 U nas w święta też poprószył śnieg, ale natychmiast topniał, więc było błotniście i jesiennie. Za to dzisiaj.. -22 stopnie i (na szczęście dla roślin) pierzynka ze śniegu :)

      Usuń
  4. Co za przeuroczy obrazek, taki w moim stylu. Przepyszne maści dobrałaś, lubię takie odcienie niebieskiego właśnie.U mnie zimy nie ma tylko kwitną kwiecia na palmach i kordylinach więc miło obejrzeć takie śnieżne ilustracje. Ja też taki sobie zmalowałam z domkiem właśnie, moze też umieszcze na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! 🖤 Aaa, to Ty stacjonujesz poza Polską? :)
      Chętnie zobaczę Twój pejzaż z domkiem! :)

      Usuń
  5. Cudeńko!!
    Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i wzajemnie, wszystkiego dobrego!🖤

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)