Zimowi goście

:)


Biało za oknem, klimat świąteczny w powietrzu, pewnie i zapach pierniczków się roznosi tu i tam. Gorąca czekolada stała się idealnym napojem na wieczór, mróz podszczypuje w uszy (jeśli zapomnimy o czapce), w otoczeniu radości rodzi się pewnie niejeden śniegowy bałwan, no i wiadomo - dzieci się cieszą, podczas gdy (niektórzy) rodzice nieco mniej :) Zima. Święta tuż tuż. Albo za pasem, jak kto woli.
I dlatego - jasna sprawa - dzisiaj u mnie grafika nieco wpisująca się w ten klimat.



Chciałabym zgłosić tę pracę do grudniowego wyzwania bloga Przyda Się - Świąteczna nie-kartka. 
Nie jestem pewna, czy moja akwarela jest odpowiednią pracą do tego wyzwania, pomyślałam jednak, że mieści się w kategorii "wszystko" ;)
http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-grudniowe-swiateczna-kartka/
Ponadto bardzo chciałabym polecić Wam małe co nieco na jeden z
 ❅ zimowych wieczorów ❅.
Mianowicie, ostatnio przypadkowo natknęłam się na film dokumentalny pana Marcela Łozińskiego pt."Wszystko się może przytrafić" z 1995 r. Z pewnością wiele z Was zna ten obraz, ja sama dziwię się, że nie natknęłam się na niego do tej pory!
Jest pięknie nakręcony, nietypowy, uroczy, zapadający w pamięć - z pewnością zostanie ze mną na dłużej. Nie będę Wam tu streszczała fabuły, można o niej przeczytać i film zobaczyć tutaj, można go znaleźć także na VIMEO, natomiast tutaj film na youtubie (podzielony na trzy kawałki):


Do wyboru do koloru! Film ten zajął pierwsze miejsce w internetowym plebiscycie publiczności na najlepszy w historii polski film dokumentalny :) Trwa 40 minut.
 Serdecznie Wam go polecam!
Fajnie będzie, jeśli podzielicie się ze mną wrażeniami :)


Na koniec dzisiejszego postu zostawiam Was z zimowym kadrem.


Fotografię chciałabym zgłosić do grudniowej fotogry Art-Piaskownicy

https://art-piaskownica.blogspot.com/2017/12/fotogra-grudzien.html



Pięknego zimowego tygodnia!
Nie zapominajmy o ptakach w tych niełatwych dla nich, zimowych warunkach.

do następnego
Ania

93 komentarze :

  1. Cudenko :) A moja córeczka dziś ciągle Nosi Twojego ptaszka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny obrazek, jak zawsze :). Te ptaszki to chyba rudziki? W pierwszej chwili pomyślałam o gilach...
    Zima tak długo się ociągała z przyjściem, że kilka dni temu zdziwiłam się, widząc dwa gile na krzaku bzu, który pod koniec listopada wypuścił pąki! Zupełne pomieszanie z poplątaniem! Gile zawsze przylatywały,kiedy było już biało wokół!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Tak, rudziki :) Zauważyłam, że wielu osobom kojarzą się z gilami :) O, to miłych masz gości, u mnie gile niestety nie bywają. Zima w tym roku jakaś niezdecydowana ;)

      Usuń
  3. O rajusiu! Jakie to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i zachwycające:)Pozdrawiam Cię serdecznie i grudniowo,dziękuję za miłe słowo u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Pozdrawiam równie serdecznie ;)

      Usuń
  5. Przepiękna praca <3 Każda jaka wychodzi spod Twoich rąk, zachwyca mnie nieodmiennie <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa ;) Pozdrawiam też! :)

      Usuń
  6. Jakie to piękne, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna grafika i zdjęcie , slicznosci , a film postaram się zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimowe klimaty nie mogą obejść się bez tych zimowych znajomych :)
    U mnie też gościli...
    Wspaniale ujęłaś temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No uwielbiam Twoje prace. Zawsze są takie baśniowe. Fotografia również wspaniała. Ma w sobie coś mrocznego, lubię takie klimaty. :) Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa! A fotografia, trochę tak, nieco mroczny zimowy zmierzch :)

      Usuń
  10. Delikatne ptaszki w zimowych czapeczkach wpisują się w ten przedświąteczny czas. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Niesamowity obrazek. Uwielbiam Twój akwarelowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i obrazek, i zdjęcie :) Film zapiszę i obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, sprawdź maila :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Film polecam bardzo, a maila sprawdziłam i odskrobałam ;)

      Usuń
  13. Masz prawdziwy talent, ten zimowy obrazek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałości!!! Obrazek i foty...
    Oj będę częstym gościem.

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Cieszę się i serdecznie zapraszam:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ten obrazek wyszedł Ci prześlicznie! Masz talent :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne zimowe ptaszyny!:) Moje dzieciaki oczywiscie szczesliwe na widok sniegu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Hehe, fajny to widok, jak dzieciaki się cieszą i ekscytują :)

      Usuń
  17. Zimowe ptaszki są przepiękne! Cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna praca.Filmik widziałam w tv jestem nim wzroszona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Film faktycznie wzruszający.. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. Cześć!
    Życzę Ci powodzenia w obydwu wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Dziękuję (albo nie-dziękuję? chociaż w sumie nie jestem przesądna ;) )

      Usuń
  20. Twoje ptaszorki są po prostu OBŁĘDNE! :D
    Uwielbiam Twoją twórczość - to jak malujesz i to jak fotografujesz :)
    Jeśli mi mój bobas pozwoli na chwilę wolnego to film chętnie obejrzę :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję Ci za miłe słowa :) Jeśli uda Ci się znaleźć chwilkę, to polecam poświęcić ją na ten film :)
      Dziękuję Ci i pozdrawiam też :)

      Usuń
  21. Ale cudne wróbelusie :)
    A filmu nie oglądałam, chciałabym na niego znaleźć czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Jeśli będziesz miała chwilkę, to ja polecam ;)

      Usuń
  22. Ptaszki są przeurocze :). Twoje prace nie przestają mnie zachwycać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, dziękuję Ci bardzo, cieszę się :)
      ps. Dostałaś mojego maila? ;)

      Usuń
  23. Jakie cudne ptasie! Prześliczne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie świątecznie u Ciebie ;)Ptaszki są niesamowite, kochana dałaś czasu! :)
    Bardzo chciałabym Ci życzyć pięknych świąt w gronie najbliższych osób, pełnych miłości i szczęścia oraz jak najwięcej odpoczynku i spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :) Dziękuję Ci i ja Tobie też życzę wszystkiego najlepszego na Święta, wyjątkowości, magii, bycia z bliskimi, marzeń i ich spełnienia :) Wesołych, dobrych Świąt!

      Usuń
  25. Piękne, podziwiam talent.
    Życzę wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku - by spełnił marzenia.
    Pozdrawiam ciepło, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :)
      Ja również życzę Ci spokojnych, pięknych, dobrych Świąt i oby Nowy Rok przyniósł szczęście i jak najwięcej powodów do uśmiechu i radości :)
      Równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Wesołych, rodzinnych, magicznych Świąt dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Radosnych , pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech Twoje Święta będą równie piękne jak prace, które tworzysz :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Film jest super..a Twoje ptaszki cudne , jak żywe:)
    SZczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :) Tak, film jest świetny :)
      I wzajemnie, oby nadchodzący rok przyniósł wszystko to, co dobre.

      Usuń
  30. niesamowite uroczydła z tych ptaszków, w ogóle piękny klimat na blogu, aż chce się zaparzyć herbatę i szperać długo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, że do mnie zajrzałaś :) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! ;)

      Usuń
  31. pięknie malujesz i czarujesz słowem, szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczęśliwego Nowego 2018 Roku!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  33. Aniu, zachwycałam się Twoimi pracami na instagramie. Dokument widziałam dawno temu, rzeczywiście poruszający.
    Wszelkiej pomyślności i rozwijaj swoją pasję, masz niezwykły talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję za tyle miłych słów, miło mi jest bardzo i cieszę się, że mnie tutaj i na instagramie odwiedziłaś :) Tobie również wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  34. Cudne ptaszory! I lekko melancholijny kadr. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) I również dziękuję za zabawę ;)

      Usuń
  35. Super, ptaszki boskie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :) i też dziękuję za zabawę ;)

      Usuń
  36. Piękne ptaszorki. Masz wielki talent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocza i klimatyczna akwarela. Taka bym powiedziała ciepła :)
    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :) Pozdrawiam także :)

      Usuń
  38. Piekny ten obrazek w kilmacie swiat, mam ochote obejrzec ten film.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale zdolna z Ciebie dziewczyna, aż brak mi słów jak oglądnęłam Twoje prace, prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obok takich ptaszków nie sposób się nie zatrzymać...Trzeba czekać na więcej.Nie ma wyjścia zostaję ,,gościem podglądaczem"-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) i cieszę się, że masz ochotę zostać u mnie na dłużej! Zapraszam, rozgość się :))

      Usuń
  41. Uwielbiam ptaszki, tym bardziej zachwycam się tym pięknym widokiem! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i też serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)