ILUSTRACJE: Ptaki pośród kwiatów i Tapeta na pulpit

:)


Dziś miała pojawić się leśna ilustracja, ale uznałam, że do pierwszego majowego posta znacznie bardziej pasować będą ptaki i kwiaty, dlatego zamiast leśnych zwierzątek, dziś mam dla Was tryptyk ornitologiczny.
 ♥

Te ilustracje już mieliście okazję już oglądać, gdyż pokazywałam je już w postaci zakładek do książek, o TUTAJ. Chociaż ciągle pracuję nad ilustracjami ptaków, to tę serię bardzo lubię, a te zakładki są jednymi z moich ulubionych spośród tych, które do tej pory wykonałam. 

 ♥

Sami zobaczcie: 


 



 ♥

A z okazji tego, że nareszcie przyszło ciepło i słoneczna pogoda, mam dla Was tapetę na pulpit. To efekt pierwszej mojej sesji roślinnej w tym sezonie - w roli głównej szachownica lisia i światło majowego słońca.

Wystarczy, że powiększycie zdjęcie, klikniecie na nie prawym przyciskiem myszki i ustawicie jako tło pulpitu :)

A w razie, gdyby blogger popsuł jakość zdjęcia, mam je dla Was TUTAJ 

Mam nadzieję, że skorzystacie i spodoba się Wam ta majowa tapeta. 

 ♥

 

Wszystkiego dobrego i do następnego ♥

Ania

 

32 komentarze :

  1. Za każdym razem chyba powtarzam, że uwielbiam Twoje akwarelki :))). Prześliczne! I bardzo się cieszę, że zwiększasz częstotliwość wpadania na blog :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Ptaszyny Aniu!:-) Ja ostatnio przyczajam się żeby wyhaftować jakieś skrzydlate stworzenie...no ale zobaczymy co z tego wyjdzie:-) I piękne zdjęcie na tapetę, super pomysł:-) Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję Ci bardzo :) Koniecznie wyhaftuj jakiegoś ptasza, na pewno będzie cudny! :)

      Usuń
  3. śliczności!
    A za tapetę bardzo dziękuję. Potrzebowałam zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Magda! :) Cieszę się, że skorzystałaś z tapety :)

      Usuń
  4. Zachwycające są te Twoje ptaszeta, od razu 100 procent radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam. Piękne prace!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękne są te ptaszki.
    Tapeta też - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) i jak fajnie, że skorzystasz z mojej tapety :)

      Usuń
  7. Przeurocze te ptaszyny! I Taki majowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje ptaszki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne bajkowe obrazki. Zdjęcie natury genialne, na chwilę można pomarzyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Joasiu! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Przecudne akwarele... zachwycają mnie - za każdym razem :) są pełne ciepła i magii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję Ci bardzo! Jak zawsze masz dla mnie tyle dobrych słów :)

      Usuń
  11. Cudowne obrazki:-)) Talent masz ogromny:-)) Podziwiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszek fajny, ale chciałbym zobaczyć sowę uszatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Może kiedyś się pojawi :)

      Usuń
  13. Chciałbym tak potrafić rysować. Niestety nie mam takiego talentu.
    ____
    gadżety gołębiarskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto go w sobie poszukać? :) Dziękuję!

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)