Tajemniczy ogród

:)


Długo mnie tutaj nie było, nawet dłużej, niż początkowo zakładałam. Spodziewałam się, że wrócę na normalne tory w ciągu miesiąca, a tu rewolucja przeciągnęła się na prawie trzy! Jednak już jestem, wracam, powoli budzę się (chociaż z lekkim drżeniem spostrzegam, że obudziłam się jesienią - czy nie powinno być tak, że hibernuje się na zimę i budzi wiosną? :D). 

Jakiś czas temu w second-handzie natrafiłam na cudne wydanie książki "Tajemniczy ogród" z uroczymi ilustracjami, (które dodatkowo kosztowało jakąś złotówkę) :D Uwielbiam tę książkę, toteż pomyślałam, żeby zestawić ją z moimi zakładkami i taką całość pokazać Wam :)







Uwielbiam wczesnojesienne, słoneczne poranki, w czasie których delikatne jesienne słońce zamienia krople rosy w błyszczące diamenciki. Czas, kiedy rosa otula misternie utkane pajęczyny, które tworzą dla roślin najpiękniejszą biżuterię.  Wychodzę wtedy z aparatem do ogrodu i próbuję łapać te poranki w obiektyw. Chwytam i zapisuję nieśmiałe promienie słońca, ostatnie kwiaty, diamenciki rozsypane w trawie, na liściach, przywiędłych już płatkach. Grzybki, samotne liście i przyozdobione rosą pajęczyny. A w duszy gra mi jeszcze wspomnienie minionego lata.. 

Jedno z tych jesiennych zdjęć chciałabym zgłosić do październikowej FOTOgry Art-Piaskownicy.




https://art-piaskownica.blogspot.com/2017/10/fotogra-pazdziernik.html

PS. Więcej moich fotografii natury znajdziecie na moim Instagramie ;)

Pięknej, złotej jesieni!
Do następnego!

55 komentarzy :

  1. Prześliczne zakładki! Uwielbiam Twoje bajkowe akwarelki! Miałaś doskonały pomysł - Twoje obrazki doskonale pasują do "Tajemniczego ogrodu" :)))
    A zdjęcie - rewelacja! Też jak z tajemniczego, baśniowego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję za tak miłe słowa! :) Ech, akwareli (a właściwie pędzla zanurzonego w akwareli) nie miałam w rękach już tyle czasu.. że muszę jak najszybciej do nich wrócić. Powoli wszystko wraca do normy, a ja obawiam się, że zapomniałam jak się trzyma pędzel! :)

      Usuń
  2. Zawsze się cieszę, widząc, że dodałaś post. Książka taka tania, świetny łup. :D Sfotografowałaś ją znakomicie, a zdjęcie na konkurs to już cudo, magia i jeszcze raz magia. Zachwycające!!!!!!! <3
    Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że do mnie zaglądasz :) Tak, bardzo lubię ten egzemplarz, cieszyłam się z niej baardzo :)Dziękuję Ci za miłe słowa! :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, zakładki bajeczne :) pozdrawiam i już czekam na kolejny post ze zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty pięknie malujesz... podziwiam Twoją umiejętność malowania z wyobraźni. Naprawdę. Ja się siłuję od jakiegoś czasu, bo chcę już własne malować, ale jakieś gryzmoły mi wychodzą, w myślach piękny obraz, a jak próbuję przelać je na papier, to wychodzi... no :) Także, podziwiam!
    Sprzedaż takiej książki za 1zł jest dziwne...
    Nawet gdyby kosztowała znacznie więcej, kupiłabym ze względu na całokształt; książka wygląda na pożądaną, to znaczy twarda oprawa, widać, że zszyta, zadbana i oczywiście ilustracje, które zwracają uwagę.
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, zwłaszcza, że uważam, że to Ty pięknie malujesz! :) A własne - przychodzą z czasem, wydaje mi się, że to umiejętność jak każda inna - można ją rozwijać ćwiczeniami :) Trzeba włożyć trochę pracy, aż w końcu, stopniowo, "samo" przyjdzie :) Z resztą, widziałaś moje początki.. hmm.. ;) Twoje natomiast są zachwycające! Ja czekam na Twoje prace, jestem przekonana, że będą piękne :)
      Co do książki, wiesz, w wielu second-handach spotkałam się z takimi używanymi anglojęzycznymi książkami za grosze - ogromny kosz, sterta książek, a wszystkie książki kosztowały nie więcej niż 5 zł :) Miałam taki okres, że kupowałam sobie co jakiś czas taką książkę, żeby szlifować angielski, teraz mam ich kilkadziesiąt :D W większości to kiepskiej jakości książeczki, drukowane na papierze z odzysku, historie niewarte powtórzenia, a ta jest faktycznie niezłej jakości, ładna, twarda okładka, fajne kartki, dodatkowo w bardzo dobrym stanie :) Nawet jakby była gorzej utrzymana, kupiłabym ją :D bo bardzo ją lubię :)
      Dziękuję Ci! :)

      Usuń
  5. jakie cudne i bardzo klimatyczne zakładki! to jak wejście do takiego Tajemniczego Ogrodu! Zdjęcie zachwycające, pozdrawiam cała w zachwycie i życzę Ci powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję za tyle miłych słów! :)

      Usuń
  6. Bajkowa ksiązka :) zakładka idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie prezentują się Twoje zakładki na tle tej książki :)
    a od tej pierwszej leśnej wzroku oderwać nie mogę, jest zjawiskowa !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękną duszę, którą widać w Twoich pracach. Czy mogę skopiować Twoje jesienne zdjęcia,bo piękną tapetę w komputerze bym miała? Pozdrawiam Cię ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! :) Bardzo proszę, nie widzę przeciwwskazań :) Ewentualnie mogę też załączyć któreś w większym formacie - w razie czego proszę o maila :) Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  9. Nareszcie jesteś :)
    Zakładki cudowne, ale zdjęcie konkursowe jest obłędne...
    Ukłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta moje nieobecność trochę się przeciągnęła.. ale uff, jestem :)
      Serdecznie Ci dziękuję! :)

      Usuń
  10. Przepiękne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakładki! Idealnie zgrały się z książkowymi ilustracjami. :)
    Powodzenia w wyzwaniu, świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zakładki...masz wielki talent! Podziwiam Twoje zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :)
    Zakładki są niczym ilustracje z książki.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jakie cudne zakładki! Można gdzieś je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! :) niestety jeszcze nie sprzedaję ich w sieci, ale w razie czego zapraszam do kontaktu mailowego (na.nua.blog@gmail.com)
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcie do FOTOgry! Po prostu cudo, uwielbiam suszki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) też lubię takie klimaty ;)

      Usuń
  16. Twoje zakładki są magiczne i tworzą niesamowitą całość z książką. W Twoich pracach widać ogromną wrażliwość i artystyczną duszę. Czy istnieje szansa, aby zamówić u Ciebie zakładkę do książki. Jestem fanką Twoich prac i posiadanie jednej na własność byłoby fantastyczne :). Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję, bardzo miło mi czytać tak ciepłe słowa :) To naprawdę uskrzydla :) Co do zakładek - zapraszam do kontaktu mailowego :) Pozdrawiam Cię również! :)

      Usuń
    2. Dziękuję, już napisałam:).

      Usuń
  17. Zakładki są cudowne.Śliczna kolorystyka.Zdjęciem jestem oczarowana.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam wspaniałe zakładki i cudne zdjęcie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, to jesienne i pozostałe też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny lumpeksowy łup! I przepiękna konkursowa fotka... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trafiła mi się perełka :) Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  21. uwielbiam tajemniczy ogród :) sama chciałabym kiedyś sobie takie wyhodować :P zakładki świetnie się w tę książkę wpasowują :) ciekawa jestem myszki jesiennej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyć taki tajemniczy ogród na żywo - to byłoby coś pięknego :) Dziękuję! :)
      Myszka jesienna zmienia mi się powoli w myszkę zimową ;) myślę, że pokażę ją na blogu :) No chyba, że całkiem mi się nie uda - na razie jest w fazie szkicu, więc wszystko może się zdarzyć :D

      Usuń
  22. Ale klimatycznie u Ciebie się zrobiło. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny klimat się wdarł, chociaż zdjęcia letnie :)

      Usuń
  23. Piękny kadr. Dziękujemy za udział w zabawie w ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) I dziękuję też za możliwość udziału!

      Usuń
  24. Faktycznie piękne wydanie Ci się trafiło....szczerze zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)