O fotoksiążce słów kilka

:)



Natrafiłam jakiś czas temu na blogu Hafty Jarzębinowe na recenzję fotoksiążki niemieckiej firmy Saal Digital. Recenzja była na tyle zachęcająca, że poklikałam tu i tam i okazało się, że Saal Digital prowadzi akcję promocyjną polegającą na tym, że właściwie każdy działający w mediach społecznościowych może przetestować dowolnie wybraną fotoksiążkę tej firmy, otrzymując kupon rabatowy o wartości 200 zł, a potem ją zrecenzować. Myślałam sobie kiedyś, że fajnie byłoby stworzyć sobie takie mini-portfolio, więc nie zastanawiałam się długo i zgłosiłam się do  @saal.digital.polska z chęcią przetestowania ich produktu.

Mój wybór padł na fotoksiążkę o wymiarach 19x19 cm o 32 stronach, z błyszczącą watowaną okładką i matowymi stronami wewnętrznymi. Wartość tego produktu wyniosła 171 zł. 

Dla zaprojektowania i zakupienia fotoksiążki (a także innych produktów oferowanych przez Saal Digital takich jak odbitki, fotoobrazy, plakaty, kalendarze, fotoprezenty itp.), ze strony producenta pobiera się aplikację, której obsługa w moim odczuciu jest intuicyjna i dość wygodna. Poprzez aplikację dokonuje się także zakupu produktu. Książka dotarła do mnie w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia, a dostarczona została przez kuriera (była to jedyna opcja dostawy).
Byłam bardzo ciekawa, co też przygotowało dla mnie Saal Digital. Zdecydowałam się na zamieszczenie w fotoksiążce wszystkiego, co tworzę po trochu. Powstał mały-misz masz, ale pomyślałam, że będzie to fajna pamiątka.  Zamieściłam więc w niej kilka zdjęć portretowych (których robienie baaardzo lubię), trochę fotografii natury no i moich ilustracji.
Szczerze przyznaję, że jestem zachwycona jakością produktu. Co prawda miałam do czynienia z fotoksiążkami tylko kilku firm (trzech czy czterech), więc nie mam wielkiego porównania. Nie mniej jednak, pierwsze, co mnie zachwyciło, to watowana, przestrzenna okładka, która wygląda moim zdaniem pięknie (można wybrać także opcję okładki bez watowania).







 Strony są klejone, sprawiają wrażenie solidnie przygotowanych - w czasie wielokrotnego oglądania książki przez wiele osób, nic się nie rozklejało, nie luzowało. Książka fajnie otwiera się na płasko ;)







Jakoś wydruku jest naprawdę na wysokim poziomie - odwzorowanie kolorów zdjęć jest idealne, kolorystyka jest świetnie oddana, nie są ani przyciemniane, ani rozjaśniane, ani kontrastowane. Tak, jak widzę zdjęcia na komputerze, tak przeniesione są na strony fotoksiążki. Tutaj naprawdę duży plus.




















Grube strony sprawiają bardzo solidne, profesjonalne wrażenie :) 



Podsumowując, jestem naprawdę bardzo zadowolona z otrzymanej fotoksiążki. Na tym szkle jest jednak dosyć istotna rysa - cena. Jest ona niestety wysoka, szczególnie, jak na polskie warunki.

Nie mniej jednak cieszę się, że miałam możliwość przetestować fotoksiążkę Saal Digital. Jest piękna!


P.S. Mam teraz nieco ograniczony dostęp do internetu, a nawet swojego komputera  (+ niemałe zamieszanie na głowie), stąd moja ograniczona obecność w blogosferze. Mam nadzieję jak najszybciej wrócić na normalne tory!
Do jak najszybszego następnego :)


71 komentarzy :

  1. Niesamowity projekt, coś pięknego :) A Twoje prace jak cudnie w niej wyglądają :)
    Cena ... no cóż, można by rzec - wyjątkowe przedmioty warte są swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ;) Zgadza się :) aczkolwiek myślę, że taka cena za fotoksiążkę jest mimo wszystko wygórowana. Chyba poszukam polskiej firmy robiącej albumy w podobnej jakości :)

      Usuń
  2. Zdjęcia i Twoje prace wyglądają obłędnie. Kolory są piękne. Jako Twoja wizytówka na pewno spisze się idealnie. Wcale się nie dziwię, że jesteś tak zadowolona. Uściski kochana :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że od jakiegoś czasu myślę aby swoje prace ująć w jakimś albumie, byłoby super mieć wszystko w jednym miejscu, w jednej książce, rozumiem Twój zachwyt fotoksiążką i podzielam go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Może też skusisz się na test fotoksiążki Saal Digital? :)

      Usuń
    2. Tak wiem, nawet mi przez myśl przeszło, ale szybko tylko bo zdałam sobie sprawę, że za bardzo nie ma im co w zamian zaproponować, mam na myśli statystykę bloga. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jest bardzo porządna. Wysoka jakość i piękne zdjęcia. Dzięki, że podzieliłaś się wpisem z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia rzeczywiście zachęcają do przejrzenia tej książki. Słusznie wspominasz, że jak na polskie realia jest bardzo droga.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, cena jest zbyt wysoka. Zgaduję, że ponieważ jest to niemiecka firma, przeliczono euro na złotówki no i mamy wynik, niestety, zaporowy jak na nasze warunki. Nie zmienia to faktu, że fotoksiążka jest wysokiej jakości :)

      Usuń
  6. Miło czytać o takiej książce. Choć cena jest trochę przerażająca. Sama niestety ostatnio zamówiłam książkę w której wydruk mnie zupełnie nie usatysfakcjonował. Twarze składają się z różnokolorowych plam :( Ale dobrze wiedzieć gdzie szukać alternatywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, trudno jest znaleźć produkt o wysokiej jakości wydruku, trzeba próbować. Cena tej fotoksiążki moim zdaniem jest niestety zaporowa :( choć książka piękna.

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie. Dałaś dobrą recenzję a to pozwala na zaufanie firmie.
    Książka wspaniała... zaczynam się zastanawiać.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może też zdecydujesz się na test fotoksiążki Saal Digital? Myślę, że Twoje prace pięknie by się w niej prezentowały :)

      Usuń
  8. Wow, książka z Twoimi pracami wygląda bardzo profesjonalnie, a kolory aż krzyczą. Takie piękne i żywe. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tak, jestem bardzo zadowolona z wydruku :) Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  9. Przepiękny stworzyłaś album. Twoje zdjęcia są absolutnie urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czad! To jest świetna sprawa, z chęcią bym sprawiła komuś bliskiemu taki prezent, jednak cena faktycznie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest piękna, ale niestety cena bardzo wysoka..

      Usuń
  11. Do mnie ta fotoksiążka dopiero idzie, ale nadzieję mam, że będzie tak wspaniała jak mówisz. :D Fakt, cena bez żadnych rabatów czy czegokolwiek jest kosmiczna, chociaż jak ktoś chce zrobić porządne portfolio to nie taki zły pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, książka z Twoimi zdjęciami na pewno będzie piękna! :) Czekam z niecierpliwością na recenzję:) Cena zaporowa, być może istnieje polska firma produkująca książki w podobnej jakości, a z pewnością niższej cenie, bardziej dopasowanej do polskiego rynku? :)

      Usuń
  12. AAA Toż to dla mnie wspaniała nowina. Dziękuję. :* Zaoszczędzę pieniążki i będę mogła zrobić moje wymarzone portfolio. :))

    Kocham, zachwycam się zdjęciem. Nie wiem, czy to ty, czy nie. Zdjęcie kobiety tyłem w kapeluszu jest dla mnie perfekcją. Przypomina mi magię dzieciństwa. Zdjęcie to mnie zainspirowało. Miliard podziękowań za to!!!!!!!

    Pięknie ukazałaś fotoksiążkę. Piękne zdjęcia robisz. Wracaj do nas szybko, czekam. :) Życzę Ci, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ciepłe słowa! :) Jak najbardziej, bardzo fajna akcja promocyjna, warto wziąć udział ;)
      Cieszę się, że zdjęcie Ci się podoba i że tak do Ciebie trafiło - uwieczniłam na nim moją przyjaciółkę, bardzo je lubię :) Wzajemnie, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  13. Rzeczywiście piękny album powstał! A zdjęcia obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, cena dość wysoka, ale fotoksiążka wygląda wspaniale. To też oczywiście za sprawą Twoich cudownych prac i zdjęć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieć swoje zdjęcia w takiej książce........ może się skuszę:) Dzięki za inf. Album wygląda pięknie, wart swojej ceny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! :) Dziękuję i także pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Też miałam ochotę skorzystać z tej promocji, ale okazało się że samo prowadzenie bloga nie wystarczy żeby dostać na to rabat, niestety. A tak jak wspomniałaś cena jest dosyć wysoka, żeby samemu "w ciemno" sobie taką książkę zafundować.
    Piękne masz w niej zdjęcia, wspaniała pamiątka na lata dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie wiedziałam, że jest taka selekcja. Niestety, cena jest wysoka :(
      Dziękuję Ci!:)

      Usuń
  17. Ja też miałam ostatnio możliwość testowania fotoksiążki :) Moja miała 60 stron i kosztowała 30 zł i jak na tą cenę to jakość jest rewelacyjna.
    Jest trochę inna od Twojej. Widzę że twoja ma grube strony. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, można znaleźć tańsze fotoksiążki w dobrej jakości :) Tak, strony są grube i sztywne, co jest jej atutem :)

      Usuń
  18. Super sprawa :) Twoje prace i zdjęcia przepięknie wyglądają w tej książce :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam równie ciepło :)

      Usuń
  19. fantastyczna rzecz, wyszło Ci naprawdę zachwycające portfolio :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiątka na zawsze. Co namacalne (jeszcze w taki dobrym wydaniu) to jednak rzeczywiste.
    Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo miła pamiątka :) Bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  21. Wow, Twoja twórczość przeniesiona na taką książkę zyskuje dodatkowy wymiar... naprawdę zatkało mnie z wrażenia! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę zrobić swoją Ślubną, ale to po wakacjach :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w tworzeniu, ślubna fotoksiążka to ważna pamiątka ;)

      Usuń
  23. Śliczna :)
    Pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Jestem zachwycona...podziwiam! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka wygląda rzeczywiście niesamowicie! Piękna pamiątka:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości wygląda znacznie lepiej :) Dziękuję i równie ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  26. Prześliczna książka.Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aktualnie uzupełniał albumy dzieci i przeszło mi przez myśl, by zamówić właśnie foto książkę. Dziekuję za recenzję, w tej materii nie mam absolutnie doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotoksiążka to bardzo fajna pamiątka :) Bardzo lubię albumy, ale i fotoksiążka to świetna forma zatrzymywania wspomnień.
      W porządku jest też firma www.colorland.pl, sama zamawiałam od nich jedną fotoksiążkę :) Nie pamiętam już jakie opcje tam są dostępne, ale z pewnością polecam watowaną okładkę! ;D natomiast często pod recenzjami SaalDigital widziałam, że ludzie polecali www.cewe.pl (ale nie jestem w stanie zweryfikować, na ile był to marketing szeptany a na ile szczere opinie. Niestety, taki urok internetu :))

      Usuń
  28. Cena jest dosyć spora, jednak książki tego typu to dobra pamiątka ale i jednocześnie prezent. A dobrej jakości produkty zawsze się cenią, więc myślę że dobrze jest wydać takie pieniądze i mieć coś pewnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to też fajny pomysł na prezent :)
      No i też prawda :)

      Usuń
  29. Pięknie! Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo to tak, jakby wydać swoją książkę - album. Wspaniałe są Twoje prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to trochę jak własna książka :D Serdecznie Ci dziękuję za tyle miłych słów! Pozdrawiam Cię:)

      Usuń
  30. ojejku jakie piękne, aż miło oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne wykonanie książki, do tego fajna pamiątka.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo miła pamiątka ;) Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  32. wow, kochane pięknie dziękuję, na pewno tam napiszę. A Twoja fotoksiążka wydaje się być pełna magii i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Bardzo lubię fotografować zakochanych ;)

      Usuń
  33. Pięknie się prezentuje. My mamy fotoksiązkę ze ślubu. Fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też robiłam fotoksiążkę ślubną dla teściów, fajna alternatywa dla albumu :)

      Usuń
  34. Nie dość, ze tak pięknie malujesz to takie piękna zdjęcia robisz. Ożesz Ty,zdolniacho :) )) Naprawdę podziwiam :**! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja fotoksiążka bardzo mi się podoba !!! Fajnie to sobie wymyśliłaś, że zamieściłaś również zdjęcia niektórych swoich prac. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńko. Ale się napracowałaś... Bravissimo!

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)