Rozmarzony Lis

:)


Najwyższy czas na zmianę zimowych klimatów, w końcu zawitała do nas prawdziwa wiosna. Po raz kolejny więc u mnie w roli głównej - lis. Lis o nieco innym charakterze, niż te liski tutaj (KILK) - chociaż wieczorowa pora jak najbardziej się zgadza :) Temat nad wyraz lubiany, więc mam nadzieję, że i moja ilustracja przypadnie Wam do gustu. Bardzo polubiłam malowanie takiego nieba :)

Nareszcie mamy ciepło, słońce, sezon ogrodniczy rozpoczęty na dobre! :) Uprawiacie ogródki? Dla mnie to najwspanialszy relaks :) Nie mogę doczekać się owoców i warzyw, jestem ciekawa jak będą prezentować się róże, które posadziłam jesienią (czy w ogóle będą się prezentować ;)). Wysiałam nowe roślinki, których wcześniej nie uprawiałam i czekam z niecierpliwością, aż zakwitną ;) Uważam zimę za piękną porę roku, ale wiosna - mmm, to jest to! :) Te kolory, dźwięki, zapachy..



Mam nadzieję, że spodobała Wam się dzisiejsza ilustracja :)
 
> Niezmiennie zapraszam Was na moją stronę na facebooku  :) A także na instagram, gdzie publikuję głównie zdjęcia natury - ogólnie rzecz ujmując - no i od czasu do czasu pojawiają się tam również ilustracje :)

Cieszę się, że tu jesteście!
Wesołej wiosny :)

128 komentarzy :

  1. Gdyby móc tak przysiąść koło niego i rozmarzyć się razem z nim :)
    Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny - jak lis z "Małego księcia". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne porównanie - bardzo Ci dziękuję :) I pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. liski sa fajne ;) , wiosna jest piękna bo budzi wszystko do życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z pewnością mają piękny wygląd :) Tak, to moja ulubiona pora roku :)

      Usuń
  4. Bardzo sympatyczny koleżka.
    Powodzenia w ogrodowych przygodach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie w pierwszej chwili też zwróciłam uwagę na to niebo - bardzo mi się podoba ten sposób malowania, efekt jest zjawiskowy! Oczywiście cały obrazek jest (jak zwykle!) prześliczny i przeuroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka(dziesiąt) :D kropek płynu maskującego i wychodzi całkiem fajny efekt ;) Małgosiu, bardzo Ci dziękuję za - jak zawsze - miłe słowa :)

      Usuń
  6. Oczywiście, że się podoba! :)
    Dla mnie czas ogrodowy, który również się zaczął, jest czasem brudnych paznokci i skóry palców (niezależnie czy mam rękawiczki czy nie), które choćbym szorowała, to nie da się wyczyścić. W związku z tym, w okresie wiosenno -letnio - jesiennym maluję najczęściej paznokcie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję Ci :) Hehe, no jest to ta ciemna strona ogrodowej pasji :) Dobrze, że są lakiery do paznokci :D Pozdrawiam Cię też :)

      Usuń
  7. To jedna z moich ulubionych Twoich prac! <3 Podoba mi się niesamowicie, można się patrzeć i patrzeć, mam zamiar zaś się patrzeć po dodaniu komentarza. Serio. Tło jest bajeczne, a lisek jest tak uroczy, taki pełen wiary, radości, wdzięczności, jakby cieszący się chwilą obecną. Tak to widzę. <3

    Ja nie mam prawdziwego ogrodu, ale stwarzam co roku na balkonie taką swoją małą oazę, moją i mamy. Niebawem zaczniemy sadzić, choć pierw porządki. hehe

    Niech Twój ogród pięknie przyozdabia się roślinami. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci, sprawiasz mi ogromną radość takimi słowami :) Na balkonie też można stworzyć ogrodowy raj :) I na plus jest to, że wszystko jest właściwie pod ręką! A chwila z kawą czy książką na takim ukwieconym balkonie.. :) No cóż, te porządki to najmniej przyjemna część :D Dziękuję Ci! :)

      Usuń
  8. Piękny lis - delektuje się wiosną ;) Niebo - prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Przypomina ilustracje z książeczek mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam akwarele! piękny lisek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Można się przy nim rozmarzyć :)
    Śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie i też oczywiście pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Uroczy! Rozmarzył się ten lisek z Tobą nad wiosenymi planami ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Monika! :) O tak, chyba tak :D
      Ściskam też :)

      Usuń
  13. Nie mozna tylko patrzec i podziwiac twoj talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała praca!!! Uroczy lisek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Pięknie... jak zawsze :D <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, dziękuję Ci serdecznie :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Och ,jaki cudny!!! Taki śliczniutki ,że oczu nie mogę oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo nastrojowy obrazek. Gdyby nie muchomorki, można by pomysleć, że to lis z "Małego Księcia"...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje obrazy!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję Ci :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  19. Bajkowy obrazek. Kojarzy mi się z baśnią i z dzieciństwem:)
    Dla mnie wiosna jest najpiękniejsza, nie lubię zimy, brak kolorów i krótkie dni dołują mnie. Ale na szczęście już jest pięknie i pachnąco:)
    Zostawiam zapach tulipanów z mojego ogrodu, właśnie zakwitły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję :) Też najbardziej lubię wiosnę :) U mnie też od tygodnia rozkwitają kolejne tulipany, czekam jeszcze na rozkwitnięcie ostatnich :) Jest pięknie ;)

      Usuń
  20. kolejny piękny obrazek! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję i tak też pozdrawiam! :)

      Usuń
  21. Piękny obrazek! Tchnie z niego taki spokój i szczególne ciepło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie!:) Pozdrawiam też :)

      Usuń
  22. Niesamowite. Masz niezwykły talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, jest mi bardzo miło! :)

      Usuń
  23. Jejku, przepiękna jest ta praca! Ma przecudny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Lisek bardzo mi się podoba :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Brak mi słów! Zaczarowałaś mnie totalnie swoją pasją. Aż tak że z ogromną przyjemnością będę oczekiwać na Twoje dzieła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczko, bardzo Ci dziękuję za tyle przemiłych słów :)

      Usuń
  26. Ja od pierwszego razu polubiłam Twoje liski !!! Ten jest w bajkowym otoczeniu - muchomorków i liści paproci :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję Ci pięknie :) Pozdrawiam też! :)

      Usuń
  27. Czy w ogóle będą się prezentować ☺♥ o to jest pytanie ;)
    W ogródku praca, póki co nie moim...każdego dnia byłam cudownie zmęczona ;)
    Niebo nad liskiem...bajka (bo o lisku wspominać nie trzeba ;) ) ...położyć się i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, odwieczne dylematy :D W tym roku sadzę i sieję na "nowej" ziemi i nie wiem, czego się po niej spodziewać :) Ruch na świeżym powietrzu potrafi zmęczyć :)
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! :)

      Usuń
  28. Śliczny rudzielec a nad nim magiczne niebo !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lisek jest przepiękny! Talent, talent i jeszcze raz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne lisku malujesz. Chyba lubisz te zwierzątka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo Ci dziękuję :) Liski są bardzo wdzięcznym tematem do malowania :)

      Usuń
  31. OJEJU!!! Cudowny lisek! :) Jak ja się cieszę, że tutaj trafiłam, na pewno będę już stałym bywalcem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraszynko, bardzo Ci dziękuję :) I ja się cieszę, że do mnie trafiłaś :) Rozgość się! :)

      Usuń
  32. Cudownie wygląda Twój rozmarzony lisek :DDD. A może to będzie taki cykl? Był już lisek zimą, teraz wiosną, ciekawe co będzie robił latem i jesienią?? Bardzo mi się podobają Twoje ilustracje, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, pięknie Ci dziękuję za tyle miłych słów! :) Noo, to jest jakiś pomysł! :) Będę myśleć o tym, dzięki! :D

      Usuń
  33. Jaki talent. Jestem zauroczona tym liskiem, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A mnie się zamarzyło grzybobranie ,bo jakieś podgrzybki wśród muchomorków dostrzegłam ;-)
    Piękna ilustracja :-) A ogródek to też moja odskocznia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ukryły się tu i tam :D Bardzo Ci dziękuję:)

      Usuń
  35. Śliczne obrazki tworzysz, każda z Twoich prac posiada duszę a jednocześnie jest pełna uroku i sympatii :-) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  36. Piękna ilustracja.Harmonia i żywe kontrastujące kolory-ślicznie!Ja też czekam na moje ,,nowinki" ogrodnicze.Zawsze marzyłam o białych dyniach-zakupiłam,posadziłam i zastanawiam się czy wyrosną.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję! :) O, białe dynie, bardzo ciekawa sprawa - oby wyrosły jak najpiękniej :) Pozdrawiam też :)

      Usuń
  37. Twoje liski są wyjątkowe!
    Jeśli chodzi o ogródek, to owszem uwielbiam się nim zajmować. Szkoda tylko, że mam taki niewielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Ogródek, który mam teraz do dyspozycji odbiega od mojego ideału, ale i tak daje dużo radości :) No i zmęczenia :D

      Usuń
  38. Witaj. Dziękuje za odwiedziny, dzięki temu mam okazję odkryć coś tak wspaniałego jak te prace, które tworzysz. Jestem zachwycona klimatem prac. Sama próbowałam pracować z akwarelą i wiem że do nich wrócę. Lisek jest bajeczny.
    Życzę aby róże ci się przyjęły i pięknie odwdzięczyły się za troskę. Cieszę się, że tu trafiłam. Idę podziewać wcześniejsze prace. Pozdrawiam.
    PS. zamierzam zaprosić cię do znajomych na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pięknie dziękuję Ci za odwiedziny, miłe słowa i za to, że zechciałaś zostać tutaj u mnie (i na facebooku) na dłużej :) Bardzo się cieszę:) Akwarele to bardzo wdzięczne farby, chociaż przyznaję, że niełatwe do pełnego opanowania :) Dziękuję też za życzenia - róże odbijają się pięknie, mam nadzieję, że tak zostanie :) Inne roślinki - różnie, chyba muszą się porządnie ukorzenić, dalej zobaczymy :) Pozdrawiam Cię ciepło! :)

      Usuń
  39. Naprawdę piękna, taka z duszą. Super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wooow, jak magicznie! Przepiękny ten lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach..zazdroszczę talentu,.. Piękna ilustracja 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolory takie realistyczne. Piękny lis

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za miłe słowa na moim blogu !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za ponowną wizytę :) Pozdrawiam również serdecznie!:)

      Usuń
  44. Śliczny obrazek, mam też sentyment do wszelkich obrazków grzybków ;) Najbardziej lubię lato, a w lecie na pewno Twoje róże będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję ;) Bardzo lubię motywy grzybkowe i leśne w ogóle :) Mam nadzieję, że tegoroczne róże będą opierały się chorobom i zakwitną :)

      Usuń
  45. Wow Jestem tu pierwszy raz i muszę powiedzieć że masz talent Cudny lisek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję i jeśli będziesz miała ochotę - zapraszam częściej :)

      Usuń
  46. Pięknie tu u Ciebie :) Twoje akwarele mają niepowtarzalny klimat.
    Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję, bardzo mi miło :) Również serdecznie pozdrawiam - z tej strony też Ania ;)

      Usuń
  47. śliczności! jesteś moją inspiracją twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, ogromnie mi miło! :)

      Usuń
  48. Prze, przepiękny, majstersztyk <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne tło. A lisek i muchomorki w tej scenerii wyglądają bajkowo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :) Pozdrawiam też :)

      Usuń
  50. Pięknie.
    Obejrzałam Twoje prace kilka lat wstecz i pięknie się rozwinęłaś. zarówno w akwarelach jak i w zdjęciach prezentujących prace:)
    ostatnio mało bywam na blogach - wiec bede obserwować na FB - mam nadzieję że tam też bedą pojawiać się nowe prace.

    i czekam na obrazki wiosenne - letnie - tutaj to dopiero mozna sie bawić kolorem :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję! :) Bardzo miło mi jest słyszeć takie słowa, dodają skrzydeł :) Na facebooku też zamieszczam nowe prace, chociaż w wersji bardziej okrojonej, nie mniej zapraszam! :) Dziękuję Ci raz jeszcze :)

      Usuń
  51. Świetny jest... widać, że myśli o czymś przyjemnym... ma w sobie tyle dobrej energii, że patrzącemu od razu się udziela ta pozytywna aura ;)

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)