Liski wieczorową porą

:)




Nareszcie przełamałam się i założyłam fanpage na facebooku. Dlatego też, jeżeli którejś z Was wygodniej jest zaglądać na facebooka, zapraszam serdecznie (KLIKNIJ TUTAJ) :) W panelu bocznym można znaleźć facebookowy widżet :) Ponadto jak widzicie, na blogu zaszły małe zmiany w nazwie i zmiany wizualne :)

Szkic ilustracji z liskami w scenerii zimowego wieczoru powstał.. wczesnym latem. Potem szkic w ferworze przeprowadzki wylądował na dnie pudła i minęło duuużo czasu, zanim mogłam spokojnie usiąść z akwarelami (i w ogóle wygrzebać je z przeprowadzkowych pudeł). Po tym czasie zapomniałam już zupełnie, jaki obraz z liskami w roli głównej pojawił się w mojej głowie i co tak naprawdę miałam zamiar namalować. Miałam zarzucić projekt, ale żal mi było gotowego szkicu.
 I tak, po wielu miesiącach, powstała ilustracja, którą bardzo polubiłam. 

Dwa akwarelowe, sympatyczne zimowe liski pod rozgwieżdżonym niebem, podobnym jak w Pejzażu zimowym. Być może to ta sama okolica? Ilustracja powstała na małym formacie, coś koło A5. Lisy to bardzo popularny temat wszelkiego rękodzieła, i nic dziwnego, bo to piękne zwierzęta, które wspaniale prezentują się na różnych dziełach rękodzielniczej sztuki (Znacie Lisek z lasu?) :)



Mam nadzieję, że i Wam przypadła do gustu moja ilustracja z liskami :) Ją również mam zamiar umieścić na kartkach, na pewno na zakładce i być może przygotuję z niej mały plakat

Dawno nie było już u mnie rozdania, powoli zastanawiam się więc nad zorganizowaniem takiego. Zastanawiam się tylko, co miałoby być nagrodą :) 

Zbliża się marzec, dlatego pięknego marca Wam życzę! 
Ania


102 komentarze :

  1. Jak zwykle bardzo piekny obrazek stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! :) Liski są śliczne, Twoje takie, może nawet dobrze, że zapomniałaś jak miały wyglądać w założeniu? Teraz wyszedł - z poprzednią akwarelą -komplet. Może jakaś bajka będzie... ?
    Widziałam zmiany, blog wygląda przez nie ciepło, klimatycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Dziękuję Ci bardzo :) Hmm, moje myśli swobodnie obiegają różne pomysły, może i jakaś bajka kiedyś w końcu się zmaterializuje? :) Dziękuję Ci za dobre słowo i też oczywiście pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jakie rude słodziaki :) cudna ta akwarela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liski jak najbardziej na czasie, śnieg, mróz... a one takie sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Chociaż już wypatruję wiosny :) Muszę się pospieszyć z jeszcze jednym zimowym obrazkiem :)

      Usuń
  5. Liski są takie sympatyczne i tłuściutkie. Ale mnie mogę nie napisać o przepięknym niebie. Takie ciemne ale pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, bardzo Ci dziękuję! :) Niebo akwarelami maluje się bardzo przyjemnie, chociaż jeszcze muszę nad tym popracować:)

      Usuń
  6. Podoba mi się delikatność pracy podkreślona wieczornym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny obrazek, jak zawsze :). Masz świetne pomysły, ogromny talent i do tego mnóstwo cierpliwości, jak sądzę, bo obrazki zawsze są takie dopracowane, dopieszczone w najdrobniejszych detalach!
    PS. mam nadzieję, że ten blog nie zniknie w związku z aktywnością na Fb? bo ja z tych co Fb nie lubią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie ten obrazek zaczarował, że zapomniałam dodać, że blog jest przepiękny! Zyskał cudowną szatę graficzną, widać że jest przez Ciebie osobiście zaprojektowany, znowu te dopieszczone detale! Wchodzi się tutaj totalnie w Twój świat, od razu widać że to Twój klimat, Twoje miejsce w sieci, każdy element o tym świadczy. Dawno nie widziałam tak bardzo klimatycznej i tak bardzo, w sensie dosłownym, osobistej - strony internetowej! Aż się nie chce wychodzić :).

      Usuń
    2. Serdecznie Ci dziękuję za tyle pięknych, dobrych słów ♥ zarówno odnośnie lisków jak i zmian na blogu! :) Poczułam potrzebę zmian, chwilę zastanawiałam się nad tematem i kolorami, miało być nieco inaczej, ale w praniu samo wyszło i jest jak jest :) Co do detali - mój mąż etap dorysowywania tych szczegółów nazywa "detailingiem" :D Przyznam Ci szczerze, że jeszcze próbuję to okiełznać :) Co do fb, nie, zdecydowanie będzie to dodatek do bloga, nie odwrotnie. Przyznam Ci, że okazało się, że fb jest dla mnie nieco hmm.. irytujący. Bez przerwy pojawiają się tam powiadomienia "promuj swojego bloga, docieraj do większej liczby użytkowników, tylko $$$$ za tydzień!". I tak w kółko. Niestety, ociągałam się z tym fanpagem za długo, fb obciął zasięgi, skomercjalizował się (niby to w trosce o ograniczanie ilości informacji, którymi jesteśmy bombardowani). Natomiast dla mnie blogosfera ma znacznie przyjemniejszy klimat, taki rodzinny, bardziej osobisty :) Bardziej sprzyjający zawieraniu wirtualnych przyjaźni - osobiście tak właśnie traktuję Was, które regularnie do mnie zaglądacie i do których sama chętnie wpadam z wizytą :) Przyjacielsko-rodzinnie :) No i tutaj jest takie moje miejsce, na facebooku nie da się go jednak aż tak spersonalizować :) Cieszę się więc ogromnie, że i Ty chcesz być tutaj ze mną :) Dziękuję raz jeszcze! :)

      Usuń
  8. Są śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest piękny. Wiesz, Ty masz niesamowity dar do ukazywania magii w swoich obrazach. To taka magia z dzieciństwa. Nie tylko piękny obrazek, ale też przepełniony właśnie tą magią, jaką dzieci odczuwają. Takie są moje odczucia. Tak jest i tym razem. Twoje prace nie tylko lubię, ja je kocham za całą tę magię, którą czuję i w którą się zatapiam, oglądając Twoje prace. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, serdecznie Ci dziękuję za tyle budujących słów ♥ To dodaje skrzydeł! :)

      Usuń
  10. O tak! Liski wyglądają przepięknie! Fajnie też kontrastują swoim pomarańczowym futerkiem z chłodnym odcieniem niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała ilustracja :) Chyba pokochałam akwarele ;) Co do wyglądu bloga - urocze ptaszyny zerkają na mnie z ekranu, więc mi się bardzo podoba. A na rozdanie... hmm, może zakładka z ilustracją, mały obrazek albo jakieś malarskie przydasie? Artystycznej duszy pędzli nigdy za wiele! Pozdrawiam gorąco w te (lodowato) zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję :) Akwarele to magiczne farby :) Chociaż jeszcze nie okiełznałam ich na 100% :) Hmm, myślę, że zakładka będzie na pewno, może faktycznie plakacik z ilustracją w formacie do wyboru.. :)

      Usuń
  12. Witam bardzo serdecznie w ten zimny i mroźny dzień jestem oczarowana twoją pracą to jest dla mnie bajka zazdroszczę ci że tak pięknie potrafisz malować cudo życzę ci miłego piątku i fantastycznego weekendu oraz tworzenia kolejnych fantastycznych obrazów Ściskam bardzo serdecznie


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa Sylwia :) Bloga Agi już znam i odwiedzam, nie mniej dziękuję za zaproszenie ;) Pozdrawiam również serdecznie:)

      Usuń
  13. Witaj Aniu! Ogarniając wszystko wizualnie, przepiękny blog!!
    Liski bardzo urocze, pięknie tworzysz wszystko.
    Ja jak zwykle oczarowana każdą Twoją pracą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, serdeczne Ci dziękuję ♥ Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  14. Piękna przemiana bloga :) liski fajne, świetny wzór do wykorzystania na wiele sposobów :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Asiu :) I pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Ach, cudne te Twoje liski. Ja tu się znów muszę powtórzyć - magiczne malujesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza ilustracja! :) Blog wygląda pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, jak zwykle buzia sama mi się śmieje jak patrzę na Twoje prace... :) przyznam szczerze, że też mam ochotę spróbować pracy z akwarelami ;) "chodzą" za mną już od wielu miesięcy...
    Twoją stronę na FB na pewno odwiedzę!! :)
    Zmiany na blogu bardzo mi się podobają... Zmiany wizualne bardzo fajne, wspaniałe jest to, że dbasz o każdy detal :) No i Twoje zdjęcie profilowe - świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję, Justyna :) Jak najbardziej sięgnij po akwarele, na początek możesz kupić kilka kostek albo tubek, niekoniecznie od razu całą paletę :) To bardzo fajne medium :) Dziękuję Ci też za miłe słowo odnośnie mojego profilowego! :) Miło mi bardzo :)

      Usuń
  18. Ale sympatyczne te liski. Dobrze, że zrealizowałaś swój projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ♥ Z malunkami mam chyba tak jak z książkami - no po prostu jak zaczęłam, muszę skończyć :)

      Usuń
  19. Bardzo piękne liski, ale i cały blog jest pełen wspaniałych ilustracji
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna!
    Ja coś czuję, że zima nie chce odpuścić, bo ja rozpieszczasz swoimi pracami!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva, bardzo Ci dziękuję :) Ojej, to jeszcze tylko jedna zimowa i przywołujemy wiosnę! :)
      Równie serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  21. piękne zimowe liski! tak, ten temat w ostatnim czasie przewija się na wielu blogach i nie tylko. Ale one takie słodkie są :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję :) Tak, trzeba przyznać, że temat modny :)

      Usuń
  22. Aniu, jak zawsze zachwycam się Twoją pracą i napatrzeć wprost nie mogę <3 Liski prześliczne <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, bardzo Ci dziękuję, miło mi bardzo :)
      Pozdrawiam Cię równie cieplutko! :)

      Usuń
  23. Ilustraca jak zawsze cudowna, a fp oczywiście polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ciepły obrazek, liski urocze, Twoje ilustracje cieszą oczy, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! :) Pozdrawiam też :)

      Usuń
  25. Podoba mi się Twoje malowanie kroplami akwareli. :) Liski są śliczne. W ogóle uważam, że tworzysz bajkowe obrazy. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za dobre słowo :) Pozdrawiam cię ciepło! :)

      Usuń
  26. Magiczna zimowa noc i dwa liski, przycupnęły i może się naradzają, do którego kurnika "zajrzeć" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, oby nie! :) Dziękuję Ci, że zaglądasz do mnie :)

      Usuń
  27. Prześliczne!!! Kocham takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ah jak słodko! Piękna praca i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog po zmianach wygląda cudownie, od razu widać, że prowadzi go utalentowana artystka! Liski są piękne i zabawne, jak się na nie patrzy to buzia sama się uśmiecha :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za tak miłe słowa, bardzo mi miło :)

      Usuń
  30. Ładniutkie, bardzo lubię tego typu ilustracje, więc jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szalenie mi się podoba ten obrazek. Ale najbardziej chyba ten tejemniczy krajobraz. Taka kartka bedzie świetna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna praca, nie mogę się napatrzeć na te liski :) pieknie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocze liski :-) Zachwyciła mnie też delikatna perspektywa w tym bajkowym krajobrazie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna praca!!! Jestem pod wrażeniem Twojego talentu!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) i też serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  35. Dziękuję za wizytę na moim blogu :) Liski są cudne i takie oswojone !!! Taki obrazek to chyba każdy chciałby mieć :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za wizytę! :) I za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie również :)

      Usuń
  36. Przepięknie wyglądaja Twoje liski, jestem zachwycona z jaka lekkością bawisz się kolorami - obrazek, choć zimowy wygląda bardzo ciepło i przyjaźnie. Dziękuję ślicznie za wizytę u mnie i pozdrawiam cieplutko - zaglądnę tu z pewnością jeszcze nie raz, bardzo u Ciebie pięknie i sympatycznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję za tak miłe słowa :) Ja również dziękuję, że do mnie zaglądnęłaś i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  37. Liski są rozkoszne. Bardzo lubię ten motyw - mam w rodzinie rudego chłopca mówimy do niego rudy lisek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, na pewno jest uroczy :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  38. Brak mi słów... Same cudowności na Twoim blogu :))) Będę chłonąć całym sercem i podziwiać z otwartymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Ci się u mnie podoba! Dziękuję za dobre słowo ♥

      Usuń
  39. Witaj ! Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i piękne komentarze !!
    Masz talent i tworzysz przepiękne obrazy !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za wizytę! :) Serdecznie dziękuję za miłe słowo i pozdrawiam także! :)

      Usuń
  40. Urocze liski! Dla mnie malowanie obrazów to coś niesamowitego. Chciałabym posiadać taką umiejętność. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna ilustracja. Liski wyglądają ślicznie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj, Aniu.
    Wybrałam się do Ciebie, przejrzałam kilka ostatnich wpisów i podziwiam Twój talent. Motywy z niektórych prac świetnie prezentowałyby się jako motywy na tkaninach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, dziękuję za odwiedziny i za miłe słowo :) Być może kiedyś uda się przenieść moje grafiki także na tkaniny? :) Pozdrawiam równie serdecznie! :)

      Usuń
  43. Liski są urocze. Na pewno i plakat i zakładka z nimi będą prezentowały się wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeurocze te liski i ta zimowa sceneria, którą malowałaś latem - idealne połączenie :) Pasuje ta ilustracja wszędzie w mojej opinii. Bardzo wpadła mi w oko ta pierwsza fotografia z fragmentem obrazka i jesiennych kwiatów. Ja tez mam kilka ilustracji lisków, bardzo lubię malować i rysować te stwory, są niesłychanie ''przesłodkie'', kiedyś spotkałam młodego lisa, który podążała za mną w pewnym odstępie i było to dla mnie zaskoczenie. Jednak w końcu po jakimś czasie zawrócił. sądzę, że był ciekawski ;)

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)