ILUSTRACJE: Zimowe miasteczko

:)

 

Zima w tym roku przyszła zaskakująco szybko i zaskoczyła chyba nie tylko kierowców. Z całą pewnością nie można odmówić uroku zaśnieżonemu krajobrazowi, aczkolwiek z praktycznego punktu widzenia oceny zimowego czasu mogą wypaść inaczej :) Jak jest u Was?

W tym akwarelowym miasteczku zapadł spokojny, zimowy wieczór. W każdej kamienicy, w przytulności mieszkań, toczy się spokojna codzienność, a na opustoszałe ulice znów zaczął spadać miękko świeży śnieg.

Ten zimowy pejzaż z zaśnieżonymi kamieniczkami namalowałam ulubionymi farbami Aquarius Romana Szmala 💙 Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Jak najchętniej spędzacie zimowe wieczory?

10 komentarzy :

  1. Piękne!!! Teraz wieczory spędzam albo na czytaniu albo na haft diamentowy. Mam wtedy wrażenie, że tworzę ;)
    Miłego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Aniu :) Pokazujesz swoje hafty na blogu? :) Miłego :)

      Usuń
  2. O taką zimę to ja lubię to znaczy namalowaną na obrazku:) Miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka najlepsza :D Albo podziwiana zza okna ciepłego domu :) Wzajemnie, miłego tygodnia! :)

      Usuń
  3. Przepiękny obrazek! Urocze miasteczko :))). Lubię śnieżną zimę, u mnie teraz jest tak jak mi się najbardziej podoba o tej porze roku - śniegu mnóstwo, temperatura lekko poniżej zera, tak że nic się nie topi, ale też mróz nie jest dokuczliwy, słońce świeci, wiatru nie ma, cudownie jest! Aż żal, że ma się wkrótce ocieplić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Małgosiu! :) Ja jestem bardziej fanką ciepłych miesięcy, szczególnie wiosny, ale tak, jeśli zima, to najlepiej z lekkim mrozikiem, śniegiem i słońcem, a nie z błotem pośniegowym i egipskimi ciemnościami. Tak, szkoda, żeby to wszystko się stopiło..

      Usuń
  4. Cudny obrazek. Nastrojowy. Przypomina bajki i spokojny świat dzieciństwa...
    Agaja (nie mogę się tu zalogować, nie wiem czemu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :) Ja ostatnio w ogóle mam problem z zalogowaniem się do bloggera, ale teraz robię tak, że wybieram z listy "konto google", a potem odświeżam kilka razy stronę i w końcu się udaje :) Spróbuj :)

      Usuń
  5. Śliczne to zimowe miasteczko. Takie ciepłe... Aż chciałoby się przenieść do tego miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy patrzę na tą uliczkę to pojawia się marzenie aby taki spokój zapanował i u mnie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)