ILUSTRACJE: Zakładka do książek - Rudzik wśród kwiatów

:)

 


Ptaki i kwiaty, polne i ogrodowe, to jak wiecie, mój ulubiony motyw ilustracyjny i dekoratorski, toteż wiadome jest, że na moich pracach możecie spodziewać się takiej tematyki.

Na dzisiejszej zakładce zawitała ilustracja, którą namalowałam z przeznaczeniem na kubki, które miałam w planach przygotować. Nie znalazłam jednak firmy, która robiłaby nadruki w satysfakcjonującej mnie jakości, ani formy kubków, która by mnie zadowalała, a ponieważ chcę, żeby moje produkty charakteryzowały się najwyższą jakością, pomysł na razie został odsunięty w bliżej nieokreśloną przyszłość. Pozostał mi jednak w kolekcji próbny kubeczek :)

Dziękuję, że zaglądacie!
do następnego

Ania

17 komentarzy :

  1. Zakładka - urocza !!! Pięknie malujesz ! Nie mogę doczekać się kubeczków. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Ulu! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się znaleźć kubki o zadowalającej jakości :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  2. Śliczna zakładka i śliczny kubeczek! Szkoda, że na razie z produkcją kubeczków nie wyszło, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zrealizuje Twoje projekty zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dla mnie ten kubek jest piękny i idealny, ale rozumiem, że mając go w ręku widzisz jakieś detale, które nie wyszły tak jak chciałaś. Tymczasem projektuj, maluj, pokazuj! Uwielbiam Twoje akwarelki, szkoda że tak rzadko je prezentujesz na blogu :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję Ci serdecznie! :) Wizualnie kubeczek prezentuje się bardzo ładnie, nadruk nie zmywa się w zmywarce, ale jeśli chodzi o wygodę trzymania czy użytkowanie (mała pojemność), nie jestem zadowolona. Być może kiedyś pojawi się firma, która zaoferuje wysokiej jakości kubki z nadrukiem :) Mam nadzieję, że moje ilustracje będą pojawiać się tu częściej, chociaż ostatnio tworzę częściej ilustracje z myślą o wzorach użytkowych. Ale powinny pojawić się także pełnowymiarowe ilustracje :) Cieszę się, że Ci się podobają!! Pozdrawiam Cię serdecznie Małgosiu :)

      Usuń
  3. Rudzik to jeden z moich ptasich ulubieńców. Śliczna zakładka no i kubek też.super😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z moich także! :) Lucyna, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  4. O rety, mam nadzieję, że pomysł z kubkami jednak wystartuje!!! ten kubeczek wygląda super, ale tak jak napisała wyżej Małgosia - zdaję sobie sprawę, że jako Autorka pewnie widzisz cały projekt inaczej :) a ten wzór świetnie wygląda zarówno na kubeczku jak i na zakładce... mówiłam to nie raz, ale powtórzę się: cudnie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Justynko!! :) Kubek wizualnie wygląda fajnie, ale z praktycznych względów nie jestem w pełni zadowolona - jest średnio wygodny w uchwycie i mało pojemny. Ale mam nadzieję, że kiedyś coś ruszy się na tym rynku :) Dziękuję Ci za miłe słowa Justynko, no i - wzajemnie! :)

      Usuń
  5. Ja bym taki kubek z rudzikiem kupiła natychmiast.
    Przepiękna zakładka.
    Bluzeczka taka też by mogła być.... Albo torba.
    (Jak ja lubię rudziki)

    Agaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję Ci bardzo, ogromnie miło mi to czytać!! Teeż uwielbiam rudziki :)

      Usuń
  6. Wow, z takiego kubeczka chetnie bym sie napiła, choć raczej wole szklanki :) Cudnie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za miłe słowa Aga! :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Cudne jak zwykle malowane ptaszki i kwiatki. Zakładkę już mam. Czekam więc na pojawienie się kubeczków, jeśli będzie już to możliwe. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Joasiu! :) Mam nadzieję, że coś ruszy się na rynku kubków z nadrukami, póki co nie jestem w pełni zadowolona z efektu :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Witam,prace przepiekne,pomysl z kubkami swietny ,a ten rudzik hm....moje marzenie,blog wspanialy przypomona mi prace Helen Holtern angielskie klimaty cos wspanialego,zycze super pomyslow i podziwiam ja tez maluje ale igla. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu bardzo za miłe słowa! :) Cieszę się bardzo, że moje ilustracje przywołują Ci tak miłe skojarzenia :) Jeszcze raz dziękuję! :)

      Usuń
  9. radziejanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)