ILUSTRACJE: Odrobina baśni

:)

Dzisiejsza akwarela to opowieść o małym Skrzacie, raczącym się w cichy, letni wieczór, czarną herbatą zaparzoną w czerwonym imbryku. O Skrzacie cieszącym się tą prostą, krótką chwilą, w otoczeniu bzyczenia pracujących pszczół, piosenek ptasich zalotników - tych prostych i tych wyszukanych, szumu wiatru tańczącego wokół leśnej roślinności, pomarańczowych promieni wiszącego tuż nad horyzontem słońca, raz po raz puszczającego "zajączki" poprzez liście majestatycznych drzew bezkresnego lasu. To opowieść o chwili wypełnionej spokojem, w której ma się wrażenie, że wszystko jest na swoim miejscu 
i jest dokładnie takie, jak ma być.

Zakładka do książki zawsze umila chwile z książką. I jest idealnym prezentem dla mola książkowego.

Z tej baśniowej ilustracji powstała także zakładka do książki, która powiększyła kolekcję leśnych zakładek.
Dziękuję za każdą wizytę i każde słowo zostawione tutaj.
Wszystkiego dobrego dla Was!

43 komentarze :

  1. Z wielka przyjemnością oglada się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje rysunki i malunki !!! Z powodzeniem mogłabyś być ilustratorką bajek dla dzieci !!! Sama chętnie sięgnęłabym po takie książeczki z ilustracjami Twojego autorstwa. Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, pięknie Ci dziękuję! :) Być może kiedyś powstanie taka książka :) Trzymaj za mnie kciuki! Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  3. Nie mogę się napatrzeć 😄
    Wszystkie te listki i detale,słodka twarzyczka Skrzata i tak kochana przeze mnie czarna herbata... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje akwarelki! Ja nawet nie wiem, co napisać, bo jestem zachwycona totalnie i nieustająco! Te drobiażdżki, detaliki, niesamowita precyzja, a do tego jeszcze cała magiczna opowieść :). Przy okazji zwróciłam uwagę na aspekt techniczny - ostatnio naoglądałam się akwareli negatywowych i bardzo mi się ten efekt podoba, Twój obrazek jest najlepszym przykładem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, pięknie Ci dziękuję!:) Malowanie negatywowe to bardzo fajna technika, daje zaskakująco fajne efekty, polecam Ci spróbować! :)

      Usuń
  5. śliczny ! i dodatkow ta herbata mnie ujeła ;) ...bo ja herbaciara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie bajkowe klimaty :) Twoje prace są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie leśne bajki i baśnie, od zawsze! 😍 A Twoja praca idealnie oddaje ten klimat. Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  8. Jest absolutnie urocza. Ma w sobie tę nieuchwytną lekkości magię dziecięcych marzeń i snów, która tobie dane było jednak uchwycić.
    Zdradź mi proszę jakich akwareli używasz i które pędzelki polecasz. Będę zobowiązana.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Marysiu! ♥ :)
      Używam akwareli w kostkach Van Gogh oraz Białe Noce :) Natomiast pędzli Kozłowski seria 309 :)
      Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że moim ulubionym papierem jest Canson Arches Grain Fin :)

      Usuń
    3. Uroczy obrazek za zakładkę 😍 Ja też lubię pomarzyć. Ostatnio zaczytana byłam opowieścią o smoku - Novika - fajna seria do poczytania. Pozdrawiam 😘☀️

      Usuń
    4. Joasiu, bardzo Ci dziękuję! :) Dziękuję także za polecenie, na pewno rzucę okiem :) Pozdrawiam Cię! ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje prace, są takie charakterystyczne i piękne. Nie mogę przestać się zachwycać każdą kolejną <3 Krasnal cudny, przywołuje miłe chwile dzieciństwa, gdy babcia czytała nam książkę o Sierotce Marysi i krasnoludkach :D
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, bardzo się cieszę, że lubisz moje prace, to dodaje skrzydeł do dalszego tworzenia ♥ i cieszę się też, że niosą ze sobą dla Ciebie takie miłe skojarzenia :)
      Ściskam także! :)

      Usuń
  10. Wspaniała ilustracja, opis i atmosfera... znam to uczucie, które namalowałaś i które otacza małego bajkowego skrzata... :) zdarza mi się doświadczać tego spokoju; żałuję tylko, że nie wiem jak przywołać to uczucie i zatrzymać na dłużej, bo jest takie delikatne i ulotne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Justynko bardzo :) Cieszę się, że Ci się podoba :) Lubię patrzeć na tę ilustrację. To prawda, trudno to zatrzymać, jakoś tak jesteśmy zaprogramowani, że myślami wybiegamy w przyszłość, a temu często towarzyszą zmartwienia o jutro, plany, rozterki, proza życia :) A często jest tak, że tu i teraz mamy dokładnie to, czego potrzebujemy :)

      Usuń
  11. Piękna ilustracja!!! Skrzat jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obrazek i zakładka :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jesteśmy pod wrażeniem pięknej zakładki. Talent podziwiamy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję! :) I oczywiście również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Cudownne rysunki, z przyjemnością się ogląda 😍 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :) Pozdrawiam również serdecznie! :)

      Usuń
  15. Cześć Aniu :)
    Cieszę się że dołączyłaś do naszej małeg grupki :)
    Uznałam, że warto Cię pokazać jak najszerszej grupie, bo to co powstaje u Ciebie jest tego warte...
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo Ci dziękuję za zaproszenie! :)
      I wielkie dziękuję za te słowa i za polecenie mojego bloga, jest mi bardzo, bardzo miło :) Pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

      Usuń
  16. Cudny. I ten imbryk z herbatą... ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam skrzaty a ten jest przeslodki :)

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)