ILUSTRACJE: Akwarelowe ptaki

:)


Te z Was, które są ze mną od dłuższego czasu, wiedzą, że swoją przygodę z akwarelami zaczynałam właśnie od malowania ptaków. Te początkowe ilustracje miały zupełnie inny charakter, mam wrażenie, że trochę zboczyłam ze ścieżki, na którą weszłam po odkryciu farb akwarelowych. Być może kiedyś wrócę do tych początków.

Tymczasem mam dla Was ilustrację utrzymaną w "mojej" tematyce, a jednak w nieco innym stylu. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta ilustracja. Na jej bazie powstały trzy zakładki.



Który mól książkowy nie lubi zakładek do książek? :)



Na południu Polski jest baaardzo upalnie - jak znosicie takie temperatury?

Dziękuję, że zaglądacie!

Do następnego!

31 komentarzy :

  1. To jest aż niemożliwe, że Ty tak pięknie malujesz !!! To wygląda jak ilustracje z jakiejś książki. Cudnie i bajecznie !!! Niesamowicie pięknie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, pięknie Ci dziękuję za tyle komplementów ❤ Bardzo mi miło to czytać :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! :)

      Usuń
  2. Wspaniałe prace, romantyczne, klimatyczne, delikatne. Mam wrażenie, że wszystko co powstaje spod Twoich rąk, to bez wysiłku... Piękne zakładki, szczególnie ta z ciemnym tłem. Pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo Ci dziękuję za te słowa! ❤ Oj, czasem wkładam w nie sporo wysiłku :) Do tych ptaszków podeszłam jednak na luzie, na zasadzie: aaa zobaczymy co mi wyjdzie :) Wyszło trochę inaczej niż w mojej wyobraźni, ale jest miłe dla oka :) Pozdrawiam Cię Sylwia ciepło ❤

      Usuń
  3. Zachwycające, jak zawsze! Niezmiennie podziwiam precyzję w malowaniu detali ptasich piórek, tych wszystkich odcieni mieniących się na skrzydełkach i listeczkach, i te drobne elementy, które tak pięknie wzbogacają każdy Twój obrazek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, pięknie Ci dziękuję! ❤ Bardzo, bardzo mi miło czytać Twoje słowa :)

      Usuń
  4. Piękne te ptaki. Wszedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No oczywiście, że mi się megastycznie podoba. Malujesz genialnie i zdania nie zmienię, żeś magią przepełniona, co odbija się w Twoich pracach. Powiedziałabym też, że Twoje prace malowane poprawiają nadtrój, bo są takie radosne... no i przepełnione magią. :) Podziwiam! <3

    No, a co do upałów, bo też na południu mieszkam.... ja tu się topię, ledwie w pionie chodzę. ahahaha Bardzo źle znoszę upały, a deszczu prawie wcale... to jakieś tortury... hahaha

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga! Od Ciebie płynie zawsze tyle dobrych słów! :) Dziękuję Ci pięknie ❤

      No niestety, ja też się topię, a rośliny trzeba non stop podlewać..
      Pozdrawiam Cię Aguś równie serdecznie :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba Twój styl, nie umiem go do niczego przyrównać, bo się po prostu nie znam. Ja upały znosze marnie - migrena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Marysiu :) Oj, współczuję Ci bardzo, wiem co to znaczy migrena :(

      Usuń
  7. Cudnie w Twoim ptasim raju :) uroczo, kolorowo i radośnie :) takie prace oglĄDA SIE z przyjemnością :) Na Kujawach troszke chłodniej po wczorajszej burzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo Ci dziękuję! Cieszę się, że Ci się podobają ❤
      Oo, takie ochłodzenie po burzy jest bardzo przyjemne :) Oby tylko burze nie były tak niszczycielskie, jak to było w ostatnich dniach.. A Kujawy - cudowne okolice!

      Usuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje malowane ptaszynki. U nas (w Anglii) jest zimno i cały czas pada. Z chęcią bym przygarnęła kilka dodatkowych stopni temperatury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Reniu! :) Oj, no niestety, skrajności i przedłużające się trudne warunki pogodowe nie są dobre :) Pogodzie zdecydowanie brak równowagi :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! :)

      Usuń
  9. Przepiękne te Twoje ptaszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci bardzo :)

    Ooo, też miałam kiedyś w jednym mieszkaniu rolety, fajna sprawa przy upałach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ptaszki! :) Pamiętam, pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo Ci dziękuję :) ❤ Ty jesteś tu ze mną od baaardzo dawna :)

      Usuń
  12. W Twoim bajkowym klimacie... :) jedne jedyne w swoim rodzaju. Po raz kolejny jestem po prostu oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne te ptaki☺️ Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Marzenko za miłe słowa! :)

      Usuń
  14. Aniu, te ptaszki wydają się takie eteryczne...ach! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zazdroszczę talentu, to moja mała tęsknota, dlatego sięgnęłam po igłę i nitkę. Piękne jest to co robisz, zabieram Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję za tak miłe słowa! :) Bardzo mi miło :)

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)