HANDMADE: Ozdoby choinkowe

:)


W poprzednim poście, w którym pokazywałam Wam personalizowane śnieżynki na choinkę, zapowiadałam, że pokażę Wam ozdoby choinkowe, które przygotowałam w tym roku. Te z Was, które spotykają mnie na Instagramie i zaglądają na moją stronę facebookową, już je widziały :) 

Powstały dwa zestawy, które zaprojektowałam, pomalowałam i ozdobiłam, natomiast do ich zmaterializowania przyczynił się, jak w przypadku śnieżynek, mój Mąż. Wzory, które wybrałam, są raczej popularnymi wzorami świątecznymi, zaadaptowanymi przeze mnie, w stylu, który można nazwać rustykalnym, albo nordyckim. Moimi ulubionymi są konik na biegunach i łyżwa, chociaż prawdę mówiąc lubię je wszystkie :)


 Pierwsze gwiazdki z poprzedniego posta - mam nadzieję, że te śnieżynki będą dla Adasia i Julii pamiątką na długi czas  :)

Wiem, że teraz panuje moda na ozdabianiu świątecznych wnętrz tylko w biel, dla mnie jednak głównym kolorem Świąt Bożego Narodzenia pozostaje czerwień :) A jak jest u Was?

Pięknego grudnia! :)
Ania

61 komentarzy :

  1. Śliczne ozdoby. Moje święta zawsze były kolorowe. Ale od jakiegoś czasy piękną jodłę ubieram w białe koronki:) Nie potrafię jednak zrezygnować ze stareńkich szklanych bombek.
    Więc biel na zielono kolorowym tle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, dziękuję Ci bardzo! :) Jodła w koronkach musi wyglądać pięknie.. :) I stare szklane bombki - coś, co uwielbiam :) ♥

      Usuń
  2. Oooooo jakie ja mam zaległości u Ciebie !! Pędzę nadrabiać!!!
    Zawieszki przeurocze, ponadczasowe. Masz rację: zieleń, czerwień to jest kolor Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , uwielbiam drewniane ozdoby i dekoracje :) są eleganckie w swojej prostocie :) Konik zdecydowanie wiedzie prym :) U mnie Święta na kolorowo. Mam mnóstwo robionych bombek i lubie taki misz masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci bardzo! :) Choinka w kolorowym miszmaszu to moja ulubiona estetyka :)

      Usuń
  4. Cudowne ozdoby!!! Me serce skradł konik na biegunach bo bardzo lubię ten motyw :)). Ja preferuję kolorowe święta, ale dominuje przede wszystkim kolor zielony, czerwony, złoty, biel i troszkę granatu :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka, dziękuję Ci bardzo! :) Ja też bardzo lubię ten motyw, chyba będę musiała przygotować kolekcję złożoną tylko z koników :) I ja też lubię, jak na święta jest kolorowo :) Pozdrawiam Cię równie serdecznie! ♥

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje ozdoby ;) Konik jest przeuroczy! :)
    Moją choinkę ubieram na wielokolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci! :) O, na wielokolorowo to tak jak lubię najbardziej :)

      Usuń
  6. Prześliczne dekoracje, zdecydowanie czerwień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gosiu :) O tak, czerwień to naczelny kolor Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  7. Śliczne ozdoby!! Ja to lubię jak jest kolorowo na święta, a czerwony kojarzy mi się ze świętami i zawsze jest obecny w moich dekoracjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszka :) A jednak wielokolorowość świąteczna dominuje :) Też tak właśnie lubię :)

      Usuń
  8. Urocze ozdoby, moje serce skradł konik na biegunach :).
    U mnie w Święta - inaczej niż w ciągu roku - jest kolorowo i trochę nawet kiczowato, chociaż na codzień jestem minimalistką. Choinka zawsze prawdziwa, do sufitu, i zawsze wystrojona na bogato, we wszystko co zgromadziło się przez lata i co się tam co roku dokupi albo dostanie. Jest więc miejsce i dla moich kilku zachowanych bombek z dzieciństwa, i dla papierowych łańcuchów i zabawek, które dawno temu moje dzieci robiły, i dla cukierków i miliona jeszcze różnych różności.
    Podobają mi się też choinki monochromatyczne i minimalistyczne, ale raczej w urzędzie czy biurze. W domu na Święta ma być ciepło, kolorowo, wesoło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu! :) Konik to też mój ulubiony motyw, chyba na przyszły rok przygotuję zestawy samych koników :) Wasza choinka musi wyglądać przepięknie - też lubię taki kolorowy wystrój, łączenie nowych bombek z tymi starymi, których wieszanie wiąże się ze wzruszeniem :) Tak, masz rację, takie minimalistyczne czy jednokolorowe choinki też są ładne, ale nie tworzą takiej świątecznej przytulności, jaką lubię :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne i delikatne!

    czerwień - tak, ale na choince bardzo lubię też niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci bardzo! :) O, na mojej choince też jest miejsce dla niebieskich i granatowych bombek :)

      Usuń
  10. Prześliczne :)
    Bardzo takie lubię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;) I również pozdrawiam! ♥ :)

      Usuń
  11. Śliczne ozdoby, a szczególnie podobają mi się konik na biegunach i domek z serduszkiem.:) Ja jestem w tyle, w tym roku jeszcze zastanawiam się nad kolorystyką. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Pozdrawiam również serdecznie ♥ :)

      Usuń
  12. Fantastyczne ozdoby, bardzo lubię drewniane. Ślicznie się prezentują, wszytko wykonane perfekcyjnie. Kolor czerwony musi być, bo bez niego to już nie to samo. hehe Nasza choinka to we wszystkie barwy jest ubrana, ale nam to się podoba. :) Wspaniałego dnia kochana, dużo radości. Masz Ty pełną głowę pomysłów i to jakich. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci bardzo:) Nasza choinka też jest multikolorowa, bez jakichś kolorystycznych restrykcji :) Ale czerwony w dekoracjach domowych musi być :) Dużo radości dla Ciebie też ♥

      Usuń
  13. Przepiękne ozdoby, bardzo mi się podobają, cudnie wyglądają :)
    Moje Święta są po prostu kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) I takie są najprzytulniejsze :)

      Usuń
  14. Piękne ozdoby i widać że włożyłaś w nie wiele serca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję Ci :) Tak, to prawda, w każdą jedną włożyłam jak najlepszą energię :) Pozdrawiam Cię również :)

      Usuń
  15. Cudne ozdoby. Konik skradł i moje serce:) U nas choinka to jeden wielki kicz :) Bardzo kolorowa, strojona przez dzieci. Jest na niej sporo ozdób wszelakiej maści, niekoniecznie pasujących do siebie, ale tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję Ci bardzo :) Konik to też mój faworyt, bardzo lubię ten motyw, no i chyba nie jestem odosobniona :D W przyszłym roku stworzę zestaw koników :) Taka wielokolorowa to moja ulubiona forma choinki, a jeszcze do tego wystrojona w dziecięcą radość i kreatywność ♥

      Usuń
  16. Świetne są :) bardzo podoba mi się taki oszczędny styl. Wspaniałą pracę razem wykonaliście :) każda jedna zawieszka wygląda bardzo sympatycznie. Jeśli kiedyś będę dekorować dom na święta to pewnie podążę w takim kierunku ;) póki co jakoś mnie nie ciągnie do ozdabiania mieszkania na święta. może dlatego, że nie za bardzo mamy na to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję Ci bardzo :) Rozumiem, ja zawsze dekoruję mój dom rodzinny w którym spędzamy część (niestety tylko część) Świąt, a swojego domu aż tak bardzo nie przystrajam :) Ale tak myślę sobie, że jak pojawią się pociechy, to będę chciała tworzyć dla nich atmosferę świąteczną z ozdobami, światełkami, specjalnymi kubkami i talerzami z motywami świątecznymi, które wyciąga się tylko ten jeden raz w roku, kalendarzem adwentowym i świątecznymi tradycjami.. :) mam nadzieję, że będzie mi się wtedy chciało chcieć :D Serdeczności! :)

      Usuń
  17. Przepiękne ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doniu, dziękuję Ci i pozdrawiam równie serdecznie ♥

      Usuń
  18. Ja generalnie podziwiam ludzi, którzy potrafią tworzyć takie piękne rzeczy. Czerwone czy białe, to sprawa drugorzędne, choć jeśli się zastanowię, rzeczywiście czerwony jest piękny na Boże Narodzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Miło mi, że zawędrowałaś do mojego bloga :) Zdecydowanie nie jest to jedyny kolor dekoracji świątecznych, który lubię, dla mnie jednak najbardziej charakterystyczny :)

      Usuń
  19. Fantastyczne ozdoby!!! Super pomysł i wykonanie!!! Mnie też podobają się wszystkie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że podobają Ci się wszystkie moje wzory :) ♥

      Usuń
  20. Czerwone <3 Wspaniałe!!! Śliczne!!! Łyżwy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ozdoby. Wszystkie są cudne, choć podobnie jak Ty, gdybym musiała wybierać, wskazałabym konika i łyżwę. Pozdrowienia dla utalentowanego Męża!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję Ci bardzo :) No widzisz, zgadzamy się w upodobaniach ♥:) Pozdrawiamy Cię serdecznie! :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Ze sklejki, malowane farbami akrylowymi :) ♥

      Usuń
  23. Jestem pod wrazeniem ozdoby sa cudowne .Ja je uwielbiam .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo Ci dziękuję! :) Pozdrawiam Cię też serdecznie ♥ :)

      Usuń
  24. Takie ręcznie robione są zawsze najpiękniejsze, bo mają w sobie kawałek duszy osoby, która się nad nimi pochylała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) W każdy jeden element wkłada się serce ♥

      Usuń
  25. Piękne ozdoby <3 Po raz kolejny okazało się, że najładniejsze są proste (tylko z pozoru oczywiście) ozdoby. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Tak mi się tez wydaje, że w często piękno tkwi w prostocie :)

      Usuń
  26. Urzekające, piękne projekty... nie umiem powiedzić który wzór bardziej mi się podoba, więc hurtem bym je przytuliła <3
    Wesołych Świąt ptaszyno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, trochę spóźniłam się z życzneniami ale mam nadzieję że miałaś wspaniałe Święta !
    Życzę wszystkiego najlepszego i pozdrawiam świątecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo Ci dziękuję za pamięć :) ♥ Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  28. Absolutnie przepiękne zawieszki świąteczne. Brawo dla Waszego duetu żona+mąż :)
    Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym 2019 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, dziękuję Ci bardzo! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥ :)

      Usuń
  29. Prześliczne :) zachwycałam się już nimi na Insta :) motyw domku i konika bujanego jest mi szczególnie bliski :) Piękne wykonanie :)
    U mnie Święta to przede wszystkim sentymentalizm: na choince są różne ozdoby, we wszystkich możliwych kolorach, rękodzieło od znajomych, bombki jakie z mężem kupiliśmy na pierwsze Święta po ślubie, bańki od Dziadziusia, ozdoby wyszperane na targu staroci a także ozdoby wykonane przez nasze dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Justynko ♥ :) Konik bujany to też mój ulubiony motyw :) Wspaniała jest taka choinka - uwielbiam takie ozdoby, pełne znaczenia i wspomnień ♥

      Usuń
  30. Twoje ozdoby są piękne, choć nie pora na nie teraz, zachwycam się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogna, bardzo Ci dziękuję! :) Na przyszły rok planuję zrobić komplety z poszczególnych wzorów :)

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)