Jesienne rozdanie!

:)

Hej Dziewczyny:) 

Dziś mam przyjemność zaproszenia Was do udziału w zabawie zwanej oczywiście candy :) Na moim blogu będzie to już trzecie rozdanie i mam nadzieję, że i tym razem nagrody Wam się spodobają:)

Przechodząc do konkretów:) "Nagrody" są dwie: kubeczek z motywem różanym, w sam raz na jesienne wieczory z gorącą herbatką, książką i kocykiem:) oraz przedruk mojej grafiki z rudzikiem znanej z tego posta, oprawiony w białą ramkę. Prezentują się one następująco:


Zasady wszystkim znane:) Proszę o zostawienie komentarza pod postem oraz zamieszczenie banerka na swoim blogu. Jeśli macie ochotę przyłączenia się do grona Obserwatorów - serdecznie zapraszam, nie jest to jednak obowiązkowe:) Zabawa trwać będzie do 3 listopada 2014 r.

Jeszcze banerek:
Serdecznie wszystkich zapraszam! Będzie mi bardzo miło Was gościć.

wszystkiego dobrego!
anua

59 komentarzy :

  1. w sam raz na jesienne wieczory masz rację
    zapisuję się chya jako pierwsza czy szczęśliwy numerek ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego ślicznego pierzastego bardzo chętnie przygarnę - towarzystwo na jesienne i zimowe wieczory w sam raz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce :). Chętnie wypiłabym herbatkę z takiego kubeczka, a na obrazek również prędko znalazłabym miejsce :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się i ja po ten cudny zestaw. Bardzo podoba mi się styl Cath Kidston, wpasowałaś się w niego rewelacyjnie z tym pięknym obrazkiem i kubeczkiem :)
    Banerek już u mnie świeci :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubaski wszelakie uwielbiam! A Twoja grafika cudowna mogłaby ozdobić moje domowe kąty :))) Ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kubeczek na jesienne wieczory to ja z rozkoszą przygarnę! Dołączam do kolejki, a obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zgarnęłabym taki obrazek i kubek. Niedawno polubiłam się z takimi dodatkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek, oczywiście chciałabym taki mieć, więc i ja przyłączę się do zabawy. Kubeczek na jesienne wieczory będzie w sam raz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kubek, a obrazek jeszcze lepszy. Duet doskonały na jesienne wieczory. :) Z chęcią dołączam się do zabawy. Znajdzie się w moim domu miejsce dla tych cudeniek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw:D czy ja też mogę się wpisać na liste:) i zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale zakochałam się w Twoich malunkach! Są przepiękne! Nie mogę się oprzeć Twojemu candy, więc staję w kolejce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja z wielką checia sie zapisuję ...
    i zapraszam na mój nowy blog kontynuacje poprzedniej małej sztuki niestety z powodu z losliwego oprogramowania przestałą istnieć pozdrawiam ciepluteńko
    http://paulinakielar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twój blog - jest przepiękny.
    Na pewno zagrzeje tu miejsce.
    Ustawiam się w kolejce, ptaszek jest urzekający. :))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się do zabawy! Bardzo bardzo chciałabym wygrać!:p

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział C: http://kreatywnebizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam bardzo podobny kubek więc koniecznie muszę mieć drugi do kompletu :))) A rudziki wprost uwielbiam - nie może mnie tutaj zabraknąć w żadnym wypadku!! :))

    Pozdrawiam
    Wiola z Vintage Garden

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuję się, nagrody są cudne

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się ;)
    baener dodałam na http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje się z wielką przyjemnością i zapraszam na mój blog http://teresa-teresa1305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również z wielką chęcią przyłączę się do zabawy
    pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prezenty przygotowałaś:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam słabość do ptaszków i kubków :)
    banerek na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się jako, że dzięki córci która uwielbia rudziki wiem , że rudzik to rudzik. Cóż człowiek całe życie się uczy.
    Banerek już wisi http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w ogonku:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie tu u Ciebie.. wspaniałe zdjęcia, kolory.. i Twoje prace, które zachwycają.. Zostaję na dłużej jako stały podglądacz :)
    A nagroda do wygrania jest cudna! Uwielbiam ptaszki.. stanę więc w kolejce :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach uwielbiam wszelakie skorupki! :) Cudny kubeczek! Zgłaszam się! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myszy w życiu nie przegapiłyby tak cudnego, różowego candy! Czym prędzej wrzucamy banerek w zakładkę "candy" na naszym gryzoniowym blogu, obserwujemy Twój blog i mocno trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :) chętnie zostałam Twoim obserwatorem, taka zdolna miła z Ciebie dziewczyna :))
    Taki kubasek ma moj ulubiony klimat :)) więc chętnie i ja dołączam do zabawy, a banerek umieszczam na moim blogu.
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo z checia wezme udzial w candy juz dodaje banera 💜💝💝:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, ustawiam się w kolejce po te cudne prezenty, banerek już jest u mnie zapraszam
    lenkanapoddaszu.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. na takie cudeńka ja też jestem chętna :) bannerek wstawiam na mitotitoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w długiej kolejce
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tu sie nie ustawić po tak cudny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ słodycze!!!
    Z radością, kurcgalopkiem podążam w kooooolejce !
    Banerek u mnie, moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  37. Grafika z rudzikiem to nie byle co, więc i ja zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. nagrody są cudne! chętnie wezmę udział w zabawie i zostanę TU na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny zestaw, z chęcią dołączam do zabawy :)
    Banerek na: love-yummy-cookie.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obrazek jest prześliczny. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obok takich słodyczy nie można przejść obojętnie, a rudzik jest taaaki słodki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejka długa, ale i ja się w niej ustawiam ^^ Banerek dodany na bywiskaa.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne nagrody, po które chętnie ustawię się w kolejce :)
    baner: http://aleksandrowemysli.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne candy, bannerek u mnie pod adresem:
    http://www.marta-lamarta.blogspot.com/2014/10/candy-u.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Gorąca herbatka w takim pięknym kubeczku i dobra książka - to byłoby to :)
    Banerek znajduje się tutaj: http://quillingowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. No to i ja ustawiam się w kolejkę, bo nagrody są na prawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  47. ale ptak! też bym chciała taki zestaw :)))

    zielonaszpilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję i banerek umieściłam http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    Cudowny zestaw w sam raz do mojego salonu:):)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prezent cudny ;) biorę udział :D

    Obserwuję jako: Teresa Mk
    Banerek: http://terereniamk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I obrazek z ptaszkiem, i kubek są prześliczne, więc grzecznie staję w kolejce :)
    Przy okazji zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczności :)
    I ja zapisuję się na zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. chętnie wezmę udział :) nagrody są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  53. slicznosci- az napatrzec sie nie moge na tego ptaszorka. z wielka checia sie ustawiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuje się i ja po takie piekności.
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce! :)
    Pozdrawiam.
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. jaki piękny kubek! z przyjemnością biorę udział, przydałyby mi się takie perełki;)
    obserwuję jako Kaś ka kasistarstyle
    banerek na kasistarstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że przegapiłam konkurs. Z przyjemnością obserwuję. Zapraszam również do siebie na moje pierwsze CANDY

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)