Róże bez kolców

:)

Dzień dobry Dziewczyny!:)

Tak jak pisałam ostatnio, bardzo spodobały mi się motywy różane, czego nie da się ukryć zwłaszcza teraz, kiedy pozmieniałam nieco wygląd bloga :) Co myślicie o tych zmianach? Bardzo jestem ciekawa :)
Dziś przedstawiam Wam ptaka wielogatunkowego otoczonego znowu różami, powstał taki:




Miałam go przetworzyć i wykorzystać do pewnych niecnych celów, ale zmieniłam zdanie, dlatego muszę namalować kolejnego różanego ptaka (a jeśli będzie trzeba, to kolejnego i kolejnego..) :) Jak będziecie miały dość, dajcie znać:D

Tymczasem pozdrawiam Was ciepło!
Wszystkiego, co dobre:)
anua

40 komentarzy :

  1. Cudny !!
    I jaka zmiana różana szablonu, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie tu u Ciebie, jak w Różanym Ogrodzie :)
    Ptaszek jak zwykle słodki. Mnie się one nigdy nie znudzą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie :) Maluj nam te różane ogrody, maluj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję:) żeby jeszcze dało się podkładać dźwięki do akwarelek.. :)

      Usuń
  5. Nigdy dosyć Twoich obrazów! :) Super ptak wielogatunkowy wśród róż :) Banerek piękny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam dośc i cieszę oczy:)Zmiana tła ok.Taka wiosenno-radosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję:) Naszło mnie na różane motywy i ot, efekt;)
      cieszę się, że się podoba;)

      Usuń
  7. Wielogatunkowe najciekawsze, a i róże widać bez kolców :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie najczęściej mi wychodzą:D
      Pozdrawiam też!:)

      Usuń
  8. O mamo!!! Baner jest genialny ! Przepiękne obydwie prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję:) cieszę się, że Ci się podoba, malowałam dłuuugo:)

      Usuń
  9. piękny, skojarzył mi się z witrażem :)
    róże mają w sobie to coś, zawsze piękne, a w Twoim wydaniu jeszcze takie cudnie pastelowe :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiście, coś witrażowego w sobie ma:) Nie pomyślałam o tym:)
      dziękuję!:) mówią, że róże banalne, ale trudno nie zgodzić się, że to jedne z piękniejszych kwiatów:)

      Usuń
  10. jakie piękne obrazki tworzysz!
    pozdrowienia serdeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrowienia również przesyłam:))

      Usuń
  11. Twoje obrazki robią ogromne wrażenie :)
    Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Nagrody były cudne, a szczęście dopisze mi może następnym razem:)

      Usuń
  12. Ptak bardzo mi sie podoba, jego nazwa rowniez :))))
    Masz czrodziejskie rece...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa:)
      Pozdrawiam także;)

      Usuń
  13. Nigdy dosyć Twoich ptaszków! Są naprawdę świetne :)
    Nowy design też bardzo mi się podoba:D Zrobiło się naprawdę klimatycznie, prawie jak w ogrodzie różanym. Właściwie brakuje mi tylko efektów dźwiękowych typu szum drzew i ćwierkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że nowy wygląd Ci się podoba;) Oj chętnie bym takie dźwięki zamieściła, bo uwielbiam:)

      Usuń
  14. Piękne. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite... ale on jest piękny!

    w ogóle tu u Ciebie jest przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę miłego, rodzinnego, słonecznego świątecznego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam. zapraszam do mnie po wuróznienie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)