ILUSTRACJE: Leśne opowieści. Borsuk przy herbatce

:)

 

Dzbanek gorącej herbaty, ulubiony kubek i chwila spokoju w ulubionym zaciszu. Ilustracja z serii leśnych opowieści - drugi z moich ulubionych akwarelowych tematów (obok ptaków oczywiście) :)


Znów mamy zimną wiosnę, jeszcze zimniejszą, niż ta zeszłoroczna. Moje tulipany dopiero zaczynają kwitnąć (w zeszłym roku o tej porze pierwsze już przekwitały!), rośliny nie kwapią się do rozwoju, a przymrozki straszą ogrodników. Jedyne, co pozostaje, to iść w ślady Borsuka z mojej dzisiejszej ilustracji - zaparzyć herbatkę, założyć na stopy wełniane skarpetki i czekać na cieplejsze dni.

 A tak prezentuje się wydruk mojej akwareli w nieco zmienionej odsłonie, w formie plakatu uzupełniającego dziecięce wnętrze. 

 



Mam nadzieję, że ta akwarela Wam się spodoba


 
Trzymajcie się ciepło!
do następnego :)

Ania


12 komentarzy :

  1. Cudowne są te Twoje prace, buzia sama sie uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie Aniu, że się nam podoba:-) Stęskniłam się za tymi Twoimi leśnymi stworzonkami:-) Patrząc na Twojego Borsuka, w pełni go rozumiem:-) uwielbiam gorącą herbatę i ciepłe skarpety, a tej wiosny szczególnie:-))) Pięknie Aniu...a w dziecięcym pokoju obrazek prezentuje się wspaniale, emanuje z niego spokój i takie przytulne ciepełko. Mocno pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, pięknie Ci dziękuję za miłe słowa! :) Trochę mnie tu nie było, ale nie chcę całkowicie porzucać bloga, dlatego mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniu reaktywacji :) Pozdrawiam Cię równie mocno! ♥

      Usuń
  3. Piękna! Napatrzeć się nie mogę.
    Masz niesamowity talent!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za tak miłe słowa i pozdrawiam równie serdecznie! ♥:)

      Usuń
  4. Coś wspaniałego! Kolejne cudo! Bardzo rzadko się tutaj pojawiasz, ale jak już jest nowy wpis, to trudno mi się oderwać od monitora, takie przepiękne obrazki pokazujesz :). To są arcydzieła ilustracji! Wspaniała akwarela, tyle w niej dopracowanych drobiazgowo detali, cała opowieść na jednym obrazku :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo Ci dziękuję za tyle dobrych słów! :) ♥ Dawno mnie tu nie było, ale planuję wrócić do systematycznego blogowania, mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu :) Dziękuję, że jeszcze zaglądasz! :)

      Usuń
  5. Sliczna akwarela. Zapraszająca do zaczarowanego świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akwarela jest przepiękna. Trochę szkoda, że idealnie pasuje do majowej pogody, ale przecież na to wpływu nie mamy.
    W pokoju dziecka prezentuje się idealnie. Jest w niej tyle ciepła i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Magda :) Na szczęście nareszcie jest ciepło! :)

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)