Różana szkatułka

:)

Tak jak pisałam poprzednio, decoupage okazał się być niesamowicie wciągający!:) Spodobało mi się ozdabianie pudełek i herbaciarek, dziś przedstawiam Wam jedno z nich. Różana szkatułka, wybejcowana na pięknie machoniowy kolor, postarzona nieco patyną (co wcale nie jest łatwą sztuką) i oczywiście polakierowana.


i jeszcze jedno


Tymczasem kwiecień minął prawie niepostrzeżenie, no i mamy jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku - maj. Rośliny pięknie się rozwijają, ptaki uwijają się budując gniazda i śpiewając miłosne serenady. I choć maj przywitał mnie raczej deszczowo i chłodno, wspaniale jest przystanąć na chwilę w wilgotny wieczór i wsłuchać się w donośny śpiew kosa.
Bo warto znaleźć w ciągu dnia chociaż jedną krótką chwilę wyciszając natrętne myśli biegające po głowie, skupić się na otaczającym nas świecie, obserwując każdy jego element bez analizowania, zastanawiania się nad nim. Śledząc przelatującego ptaka, dostrzegając powiewające na wietrze liście, poczuć na skórze wolny przepływ powietrza, odczuć cichą obecność wszystkich współmieszkańców, tych dużych i tych mniejszych. 

Pięknego maja Wam życzę! i uważności na każdy dzień.


17 komentarzy :

  1. Uważności na każdy dzień - ładnie powiedziane :)) A pudełeczko sama słodycz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, tak jak lubię w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudeleczko przesliczne! :)
    Cieszyłam się niedawno, ze widac zaczatki wiosny, niesmiale pączki...a teraz zieloność po prostu wybuchnęła! A dziś za oknem zauwazylam kwitnacy rzepak! Wczoraj go jeszcze nie bylo (!? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) eh, nie tak dawno rzepak kwitł, wiosna wybuchała, a tu dziś już czerwiec (mam zapłon, nie ma co:D) i lato kalendarzowe za pasem..

      Usuń
  4. Przepiękna szkatułka! I w ogóle cudowny blog, zauroczyłam się :) Staję się fanem-obserwatorem ;) A decoupage wciąga, że hej! Ja stałam się uzależniona od kupowania serwetek ;)
    Urzekł mnie ostatni akapit. Według mnie dostrzeganie piękna tego świata napawa optymizmem, zmienia nasze nastawienie i sprawia, że potrafimy odetchnąć. Osobiście uwielbiam obcować z naturą, dzięki temu czuję wewnętrzny spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i zapraszam! o taak, decu wciąga niesamowicie;)

      Usuń
  5. Prześliczna szkatułka. :D
    O tak, maj jest piękny. :D A byłby jeszcze bardziej, gdyby nie robaki. Niestety one muszą być. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) nooo i teraz to już czerwiec! w ciepłych miesiącach jedyne, czego nie znoszę: kleszcze i komary, zdecydowanie. :)

      Usuń
  6. przepiękny ten deocupage :) mi też podoba się ta technika :)
    niestety maj póki co straszliwie deszczowo się zaczyna :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułka jest piękna. Ale tak naprawdę zauroczyły mnie Twoje grafiki, poszperałam trochę na Twoim blogu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Zawsze uwielbiałam akwarele, a Twoja stylistyka baardzo, ale to bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszła, różyczki uwielbiam pod każdą postacią :)
    Też uważam, że warto. Jakoś przyjemniej żyje się wedle zmieniających się pór roku niż według śmgających na tarczy wskazówek zegara... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też bardzo lubię różane motywy:) i róże takie rzeczywiste, ogrodowe też;)

      Usuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)