Zaraz wracam!

Udostępnij ten post

Witajcie!

No właśnie Dziewczyny, obiecywałam poprawę, a znów muszę na krótką chwilę zniknąć. Powód - sesja. No i chwilowo jestem pozbawiona aparatu. Ale niedługo wracam, więc czekajcie na mnie! Kilka nowych naszyjników czeka w kolejce.

Tu jeszcze skromna grafika (sztuk dwie), nieśmiałe początki. Ale to taka mała zapowiedź, mam nadzieję, że obiekt zapowiedzi będę mogła pokazać Wam wkrótce ;)



Dziękuję Wam wszystkim za wizyty, komentarze.
Zostańcie ze mną! i do zobaczenia!
anua

6 komentarzy :

  1. wyszłam za mąż zaraz wracam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. az mnie ciekawość zżera cóz to bedzie za cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ;) bardzo fajne prace. Ja dopiero zaczynam z kaboszonami i mam problem z grafiką. Chciałam ją powiększyć i nadać odpowiedni kształt, np koła, owalu, ale nie umiem tego zrobić. Może wystarczy po prostu powiększyć trochę bardziej zdjęcie i dopasować szkielko tak jakby mi najlepiej pasowało ? Jeśli jesteście obcykane w programach graficznych albo robicie to jakoś inaczej, bardzo proszę o jakąś wskazówkę :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuć okiem tutaj, myślę, że wszystko będzie jasne:)
      http://www.youtube.com/watch?v=wMIJyA8WlzI

      Usuń
  4. WITAM - U CIBIE JAK ZWYKLE PIĘKNIE.POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DOBRYCH CZASÓW.JOLA

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)