Obrazkowo i graficznie

Udostępnij ten post

Dzień dobry!

W dzisiejszym, krótkim poście chciałabym się z Wami podzielić uroczymi blogami, które niedawno odkryłam (zapewne część z Was już te blogi zna, może tylko ja mam taki opóźniony zapłon). 
Na tychże blogach znajdziecie przeurocze, sympatyczne i darmowe! grafiki, obrazki, gotowe do wydruku (albo innego zastosowania). Naprawdę wybór jest ogromny, grafiki cudne! Myślę, że można je wykorzystać na naprawdę wiele sposobów Z resztą, same zobaczcie: 



 

Wiele pięknych rzeczy (zebranych ze wszystkich zakamarków internetu :) )  można znaleźć także na stronie pinterest.com: papiery do scrapbookingu, etykietki do prezentów (i nie tylko), motywy do transferów, wycinanki do zabaw z dziećmi i mnóstwo innych różnych grafik gotowych do wydruku i wykorzystania w domu. Przykładowe tablice tutaj:




i tak dalej, i tak dalej..

Wystarczy drukarka, sensowny papier i pomysł na wykorzystanie- a potem pozostaje tylko wycinanie, klejenie, tworzenie! 
Bardzo zachęcam do zaglądnięcia, może znajdziecie coś dla siebie?


No i w podsumowaniu moja mała grafika :)


Jakiś czas temu mój osobisty Spełniacz Marzeń podarował mi wymarzony prezent, który powoli zaczynam wykorzystywać. No i takie efekty, na razie dość skromne, ale mam nadzieję, że szybko się rozkręcę. 

No, to by było dzisiaj na tyle. 
Dziękuję Wszystkim za odwiedziny, naprawdę miłe słowa i to, że mimo mojej dłuuugiej nieobecności zostałyście ze mną.

Miłego! I do następnego.

anua

9 komentarzy :

  1. Bardzo fajna, delikatna grafika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne grafiki.. Twoja też :) Można ją skopiować? Chętnie wykorzystałabym ją w moim osobistym albumie fotograficznym, który tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i proszę bardzo, jeśli tylko Ci się podoba, to dlaczego nie:)

      Usuń
    2. Dziękuję, co prawda scrapbooking to to nie będzie, ale miło jest przyozdobić album paroma ładnymi grafikami ;)

      Usuń
  3. grafika sliczna pozdrawiam cieopluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za namiary. Twoje dzieło- bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne są:Dpodobaa mi się:D

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)